Vážení obchodní partneři,
s předstihem bychom Vás rádi informovali o změnách, které se týkají recenzí. Nově se objeví na webu Slevomatu a v partnerském rozhraní již 4. 1. 2023.
Čeho se změna týká?
Upravili jsme způsob výpočtu průměrného hodnocení nabídek a podniků tak, aby lépe vystihoval spokojenost zákazníků.
Jaké jsou hlavní změny?
1) Na novější recenze budeme brát větší zřetel
Pokud Váš podnik získal v posledních letech větší množství recenzí, průměrné hodnocení budeme počítat pouze z recenzí za poslední 3 roky. Dostávali jste v minulosti horší recenze a následně zapracovali na kvalitě služeb, která se promítla i do kladného hodnocení zákazníků? V takovém případě nebudeme Vaše staré recenze započítávat do průměrného hodnocení. Nicméně je neskryjeme a bude možné je dohledat.
2) Hodnocení služeb z více hledisek
Již několik týdnů můžete v partnerském rozhraní narazit na recenze, jejichž hodnocení má desetinné číslo. Tedy např. 3,5 hvězdičky namísto dosavadních 3 nebo 4 hvězdiček. Je to dané tím, že již několik měsíců mohou zákazníci hodnotit nabídky z více různých hledisek. Hodnocené oblasti jsou u každé kategorie nabídek odlišné.
Příkladem je recenze restaurace, kde zákazník hodnotil personál, jídlo, prostředí a průběh rezervace. Personál, jídlo a prostředí obdrželo 5 hvězdiček, za průběh rezervace dal zákazník 3 hvězdičky. Průměr pak vychází na 4,5 hvězdičky. A právě taková hodnocení nabídek budeme bez zaokrouhlování nově započítávat do průměrného hodnocení nabídky / partnera.
Zobrazení v partnerském rozhraní
Ve Vašem partnerském rozhraní pod souhrnným hodnocením v úvodu stránky po Novém roce nově naleznete část „Podrobné hodnocení“, která ukazuje průměrné hodnocení podniku dle jednotlivých kritérií. Tato část se nezobrazí, pokud má Váš podnik prozatím málo recenzí. Podrobné hodnocení je možné zobrazit i na úrovni konkrétní recenze, pokud ho daná recenze již obsahuje.
Za tým Péče o partnery vám přejeme krásné prožití vánočních svátků.
e‑mail: partneri@slevomat.cz
telefon: +420 737 798 975