Vážení obchodní partneři,
prázdniny jsou v plném proudu a já doufám, že si i vy ve svém nabitém podnikání najdete chvíli i na odpočinek. Slevomat léto využívá k tomu, aby vše připravil na nejdůležitější vánoční sezonu a aby našim společným zákazníkům zpříjemnil nákup vašich produktů a služeb.
Dovolte mi představit vám dvě novinky, které zlepší zákaznickou zkušenost a promo vašich služeb.
Termino – snadné rezervace pro vaše zákazníky
Rezervace po telefonu začínají z trhu služeb mizet. Pro zákazníky i pro vás, poskytovatele služeb, je mnohem komfortnější on-line rezervace z mobilu nebo počítače. A my tomu jdeme naproti.
Od července mohou všichni aktivní partneři Slevomatu využívat on-line rezervační systém Termino pro svoje vlastní účely. To znamená, že si Termino můžete umístit k sobě na web, Facebook, Instagram, zkrátka kamkoliv, kam chodí vaši zákazníci. Ti si pak jednoduše on-line vyberou vaši konkrétní službu, zaměstnance, termín a čas, dostanou potvrzení rezervace a dále se už o nic nestarají.
A co je ještě lepší, ani vy nemáte starosti navíc. Vše funguje on-line, stačí si jen Termino správně nastavit. Jak na to, vám ukážeme v tomto videu:
Termino navíc stále vyvíjíme a podle zpětné vazby od vás, našich partnerů, pracujeme na nových funkcionalitách.
Ještě ho nemáte? Ozvěte se svému obchodnímu zástupci.
„Zelená“ dovolená
Víme, že pro naše zákazníky je ohled na životní prostředí při volbě dovolené stále důležitějším faktorem. Tento trend potvrzuje i průzkum trhu od společnosti Google. I my ve Slevomatu chceme jít cestou ekologie a udržitelnosti a podpořit hotely a penziony, které v této oblasti vynikají. V červnu jsme proto odstartovali projekt Pro přírodu, díky kterému zákazníci snadno zjistí, co dané zařízení dělá pro ochranu životního prostředí.
Za necelý měsíc si stránku projektu zobrazilo přes 9 tisíc unikátních návštěvníků a do projektu se zapojilo již 125 provozoven, které splňují předem daná kritéria odpovědného chování k životnímu prostředí. Ta jsme velmi pečlivě formulovali a vybírali ve spolupráci s Centrem pro otázky životního prostředí Univerzity Karlovy a Agenturou Cenia.
Pokud se chcete do projektu zapojit, prosím, vyplňte tento dotazník.