Připravili jsme pro vás přehled otázek, které vás nejvíce zajímají a na co se nejčastěji ptáte.
1. Jak dlouho dopředu vidí zákazníci volné termíny?
Automaticky jsou nastaveny 3 měsíce, ovšem dle vašich požadavků můžeme dobu zkrátit až na 7 dnů nebo prodloužit po celou dobu platnosti voucheru. |
2. Kolik hodin před službou je ještě možné prodávat nabídky?
Automaticky je nastaveno 24 hodin. Pokud chcete čas změnit, je možné ponížit až na 2 hodiny nebo prodloužit na několik dnů. Zákazník má na webu filtr, díky kterému si může vybrat den i čas dle svých potřeb. |
3. Jak se uplatňuje voucher z online rezervace?
Všechny rezervace se uplatní samy vždy 24 hod. po dané službě a vy již nemusíte nic řešit. Pokud je chcete najít ve svém rozhraní, najdete je v záložce „Rezervace“. To samé platí pro ty rezervace, které vytvoříte jako nové rezervace, zaškrtnete „Voucher ze Slevomatu“ a zadáte kód voucheru a ověříte. |
Ano, ovšem nesmí tam být žádná rezervace. Rezervaci můžete přesunout na jiné pracoviště. |
5. Mohu zrušit a smazat rezervaci?
Prosíme, abyste to nedělali. Pokud rezervaci smažete, nemůžete ji vrátit zpět. Jestli chce zákazník storno, odkažte ho na naši zákaznickou podporu a my to vyřídíme. Pokud se jedná o storno z vaší strany, spojte se s námi na termin@slevomat.cz. |
6. Mohu změnit termín po platnosti voucheru?
Rezervaci můžete po dohodě se zákazníkem bez problému přesunout. Pouze vám na e‑mail přijde notifikace s informací, že rezervace byla přesunuta. Vyúčtování a uplatnění proběhne poslední den platnosti voucheru. |
7. Co když potřebuji po každém zákazníkovi pauzu?
Mezičas je možné nastavit a změnit pouze přímo v nastavení akce na Slevomatu, pro jeho změnu prosím kontaktujte termin@slevomat.cz nebo partnerskou linku +420 739 480 527 |
8. Mohu používat Termino, i když mi neběží akce?
Ano, samozřejmě. Díky vytváření vlastních rezervací můžete Termino používat jako svůj vlastní systém na rezervace neomezeně. |
9. Co pro mě znamenají notifikace ohledně nové rezervace?
Notifikace mají pouze informační charakter, avšak pokud budete mít jakýkoli problém, odpovězte nám na e‑mail dané rezervace. Pro vaši kontrolu vám můžeme zasílat i SMS. |
Nemá, ovšem Termino je responzivní a můžete ho zobrazit na tabletu i telefonu. |
Tato situace může nastat, ovšem jsou to výjimky. U rezervace máte na zákazníka kontakt, stačí se s ním domluvit na změně termínu. Kliknete na upravit a přesunete rezervaci na nový termín přímo v Termino.eu. |
12. Kde změním otevírací dobu?
Otevírací doba se nastavuje ve slevomatím rozhraní v provozovně. Během běžící akce na Slevomat.cz bohužel otevírací dobu měnit nelze. |
13. Co znamenají v Terminu na plachtě bílá a šedá pole?
To je zobrazení vaší otevírací doby. Do bílých polí vám padají rezervace ze Slevomatu a šedé jsou pro slevomatí zákazníky kryté. Ovšem vy si můžete vlastní rezervace vkládat do všech polí. |
14. Mohu udělat na blokaci rezervaci?
Ano, vlastní můžete. Zákazník ze Slevomatu volný termín přes blokaci nikdy nevidí. |
Pokud je něco, s čím si nevíte rady nebo vás ještě něco ohledně Termino.eu zajímá, neváhejte nás kontaktovat na termin@slevomat.cz