Díky chytrým rezervacím máte přehled o termínech, na které se vám zákazníci hlásí. Rezervace máte pod kontrolou ve svém rozhraní a v rezervačním systému Termino. Výhodou je, že po vytvoření rezervace se voucher uplatní sám několik hodin po rezervaci či po příjezdu na pobyt. Během příchodu zákazníka se tak už můžete věnovat skutečně jen jemu a nikoli uplatňování voucheru.
Vytvoření rezervace v partnerském rozhraní
|
Rezervační systém Termino
Rezervace po telefonu začínají z trhu služeb mizet. Pro zákazníky i pro vás, poskytovatele služeb, je mnohem komfortnější on-line rezervace z mobilu nebo počítače. A my tomu jdeme naproti.
Nyní mohou všichni aktivní partneři Slevomatu využívat on-line rezervační systém Termino pro svoje vlastní účely. To znamená, že si Termino můžete umístit k sobě na web, Facebook, Instagram, zkrátka kamkoliv, kam chodí vaši zákazníci. Ti si pak jednoduše on-line vyberou vaši konkrétní službu, zaměstnance, termín a čas, dostanou potvrzení rezervace a dále se už o nic nestarají. Pro bezplatnou verzi je zapotřebí mít na Slevomatu aktivní nabídku nebo platné nevyužité vouchery. V případě, že z jakýchkoliv důvodů nebude možné mít běžící akci nebo platné vouchery, můžete využívat Termino i pro své vlastní účely nadále, beze změny, jen s poplatkem 499 Kč vč. DPH měsíčně.
A co je ještě lepší, ani vy nemáte starosti navíc. Vše funguje on-line, stačí si jen Termino správně nastavit. Jak na to, vám ukážeme v tomto videu:
Na základě vašich potřeb a přání doplňujeme do Termina funkce, aby bylo dle vašich představ, a zároveň plnilo funkčnost plnohodnotného rezervačního systému. Zde je několik nejdůležitějších odkazů, které vám mohou pomoci v tom, aby vám Termino správně fungovalo.
Termino služby – nejčastější dotazy
Jak uplatňovat vouchery – služby
Pdf návod- Jak nastavit v Terminu služby
Termino navíc stále vyvíjíme a podle zpětné vazby od vás, našich partnerů, pracujeme na nových funkcionalitách.
Ještě ho nemáte? Ozvěte se svému obchodnímu zástupci.