Díky chytrým rezervacím máte přehled o termínech, na které se vám zákazníci hlásí. Rezervace máte pod kontrolou ve svém rozhraní, v rezervačním systému Termino, (Vytvoření, registrace a nastavení Termino-cestováni) nebo v podporovaných externích rezervačních systémech. Výhodou je, že po vytvoření rezervace se voucher uplatní sám několik hodin po rezervaci či po příjezdu na pobyt. Během příchodu zákazníka se tak už můžete věnovat skutečně jen jemu a nikoli uplatňování voucheru.
Jak vytvořit zákazníkovi termínovou rezervaci – cestování
Rezervace může být vytvořena v partnerském rozhraní Slevomatu, v rezervačním systému Termino, nebo v externích rezervačních systémech rezervačním systému Previo/Mevris/Bookolo/Plazaro/Profitroom. Vytvoření rezervace v partnerském rozhraní. Vytvoření rezervace v systému Termino
|
Dočasný email
Do online rezervací jsme přidali dočasný e‑mail, který můžete využít ke kontaktování hosta. Tento e‑mail je aktivní od chvíle kdy host rezervaci vytvoří a zaniká 1 měsíc po té co host pobyt využije. Nemusíte se tedy bát, že se s hostem po využití voucheru už nebude možné spojit. Tento údaj najdete v potvrzení o rezervaci, které vám posíláme na e‑mail i v detailu rezervace v Terminu. E‑mail se dá prokliknout a přesune vás přímo do vašeho e‑mailového účtu. |
Uplatnění voucherů
Vouchery mají k dispozici pouze ti zákazníci, kteří již zaplatili. Každý voucher má svou platnost a tedy i dobu, po kterou jej lze využít. Možnost využití služby a kapacitu je třeba poskytovat až do konce platnosti voucheru. Pobytové vouchery se uplatňují vždy automaticky po vytvoření rezervace a nástupu klienta na pobyt.
|