S čím vám můžeme pomoci?

Než nám napíšete, vyberte z jaké oblasti je váš dotaz.

 

Nejčastější dotazy

Nemohu dokončit objednávku.

Nejčastěji se jedná o 2 problémy:

Prohlížeč, který používáte, není aktuální. Zkuste jej aktualizovat na nejnovější verzi a promazat cookies v nastavení (respektive „Možnosti internetu“), případně prohlížeč změnit.

Pokud se problém vyskytl při platbě objednávky, zkontrolujte prosím, zda máte povolené platby kartou online nebo zda jste nepřekročili denní limit pro platbu kartou online. 

Pokud ani jedna z možností nepomůže, kontaktujte nás a my vám pomůžeme. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Voucher mi nepřišel, i když už je to více než 3 dny od platby.

Zkontrolujte sekci spam. Pokud používáte e‑mailovou adresu končící @seznam.cz, @email.cz, @post.cz, @stream.cz nebo @firmy.cz, může být e‑mail ve složce „Hromadné“. Jestliže používáte Gmail, doporučujeme zkontrolovat složku „Promo akce“ nebo „Promotions“. Ověřte, zda jste u platby zadal(a) správný variabilní symbol. Pokud jste nám zaslal(a) platbu s chybným VS, peníze automaticky pošleme zpět a na vašem účtu se objeví do 3 pracovních dní. Pokud o nabídku máte stále zájem, prosím kontaktujte nás. My ověříme, zda je ještě možné zaplatit znovu.

Všechny své vouchery najdete také v sekci „Moje nákupy

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Kdy a kde najdu zakoupený voucher?

Voucher vám pošleme jako odkaz v e‑mailu, nikoli poštou. E‑mail dorazí z naší e‑mailové adresy voucher@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné e‑maily a nebo Promo. Váš voucher také naleznete vždy ve vašem profilu na Slevomatu po přihlášení v sekci „Moje nákupy“. Když zaplatíte kartou, voucher vám pošleme okamžitě. Pokud zvolíte platbu vkladem hotovosti nebo bankovním převodem, voucher vám zašleme nejpozději následující pracovní den poté, co k nám dorazí platba. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Jak odstraním zboží z košíku?

Napravo od produktu, který je vložen v košíku, najdete křížek, jehož pomocí zboží či voucher z košíku vyhodíte. Pokud jste již v dalších krocích objednávky, musíte nejprve kliknout na tlačítko „Upravit košík“. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Napište nám. Společně vše určitě vyřešíme.

 
Nahoru
Právě jste offline.
Vaše internetové připojení je zpět.