Dovolená v Nízkých Tatrách: polopenze, venkovní wellness s výhledem a 1 + 1 vstupenka na lanovku na Chopok
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý dn, měl bych zájem o tento hotel na 4 noci pro dva. 18. – 22.10. 2024. Jenže v nabídce je jen pokoj pro dva (oddělené postele). Podle fotky č. 15 se jedná opravdu o hodně skromný pokoj, o který nemáme zájem. Je možné v požadovaném termínu nabídnot jiný (větší, normální) pokoj? Pokud ano, napitše i cenu za ubytování + polopenze s wellness. Děkuji. S pozdravem Ryšavý
Dobrý den, Antoníne, děkuji za váš dotaz.
Bohužel, jakmile pokoje na daný termín nejsou k dispozici, tak není možné je individuálně přidávat.
Můžete proto zkusit kontaktovat přímo provozovatele na tel. či e-mailu a domluvit se s ním na nějaké individuální nabídce.
S přáním hezkého zbytku dne, Klára.
Prosím, když si v Září objednám Říjnový pobyt, budu mít vstupenky
zdarma?
Cituji nabídku:
„Jízda lanovkou na Chopok v ceně pobytu při podmínce 1+1 (1 zakoupená
vstupenka, k tomu 2. grátis pro držitele Gopass karty)- platí do
30. 9.“
Dobrý den, Matěji,
děkuji Vám za dotaz. Tato nabídka platí pouze na pobyty, které se uskuteční do 30.9.
S přáním pěkného dne, Michal
Dobrý den,je prosím možný pokoj s balkonem?Nebo mají všechny pokoje? Jedná se o pobyt pro 2+2 v termínu 2–4.7.Děkuji.
Hezký den, milá Gabrielo, děkuji za váš dotaz. Balkon mají pouze 3 Rodinné pokoje, a tak pokud máte o pokoj s balkonem zájem, domluvte se přímo s hotelem, zda v tomto termínu mají volný rodinný pokoj. S přáním krásného dne, Johana
Dobrý den, je možno se s Vámi spojit po telefonu?
Hezký den, Martino, děkuji vám za dotaz. Pokud byste si přála spojit se přímo s hotelem Björnson Jasná*** , telefonní číslo na něj je +421 445 535 555.
V případě, že byste si přála spojit se s naší zákaznickou podporou, dovoláte se k nám od Po-Ne 8:00–18:00 na telefonním čísle +420 222 745 354 . Jestli je vaším přáním, abychom zavolali my vám, stačí nám vyplnit formulář Zavoláme vám a my vás rádi kontaktujeme. S přáním hezkého dne, Lenka ze Slevomatu
Dobrý den, mám dotaz (prosbu), zda by bylo možné, když si rezervuji pobyt na 4 dny (3noci) pro 2 osoby+malého pejska zaslat zálohovou fakturu a fakturu-daňový doklad na částku 6.000,–Kč (příspěvek zaměstnavatele) a zbytek uhradit v hotovosti na místě?
Hezký den, milá Majdo, děkuji za váš dotaz. V tuto chvíli by byla možnost pouze platby z FKSP.
Celý proces funguje následovně:
1) Vyberte vhodný pobyt
Z nabídky pobytů si vyberete ten váš a v košíku zaškrtnete „Chci využít FKSP“. Následně vyplníte ve formuláři všechny podstatné údaje, které vyžaduje váš zaměstnavatel, aby vám mohl pobyt proplatit.
2) Zakupte pobyt standardním způsobem
Částku za vámi zvolený pobyt uhradíte formou depozitu. K dispozici vám jsou standardní způsoby platby – převodem a platební kartou. Samozřejmostí je možnost online rezervací. Pokud chcete nakoupit bez depozitu, vyberte si pobyt s otevřeným termínem, který má dostatečně dlouhou platnost (alespoň 2 měsíce).
3) Zašlete fakturu zaměstnavateli
Po dokončení nákupu budete mít ihned k dispozici objednávku a zálohovou fakturu, kterou předáte vašemu zaměstnavateli. Jakmile uhradíte depozit nebo jakmile zaplatí váš zaměstnavatel, budete mít k dispozici také daňový doklad. Depozit vracíme ihned po obdržení peněz od zaměstnavatele.
Na zmíněné stránce FKSP najdete i Často kladené dotazy, které doporučujeme přečíst před nákupem pobytu.
Tato nabídka však neobsahuje štítek Platba z FKSP, avšak na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
Není zde možnost doplatit pobyt na místě v hotovosti. Je nutné uhradit celý pobyt předem.
S přáním krásného dne, Johana
Dobrý den, je možnost uložení kola někde v hotelu? Případně cyklotrasy v okolí?Děkuji za odpověď
Hezký den, milá Barboro, děkuji za váš dotaz. V hotelu je k dispozici kolárna. Cyklotrasy v okolí vám zasílám zde.
S přáním krásného dne, Johana
zdravim, chci se zeptat na teplotu vody v kadi? jelikoz se chceme vydat v lete zda je moznost v nich byt jako napriklad ve virivce? dekuji
Hezký den, milý Davide, děkuji za váš dotaz. Finské kádě jsou k dispozici po celý rok a voda v nich má v létě zhruba 38 stupňů. S přáním krásného dne, Johana
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobrý den, měla bych zájem o poukazy (jako dárek k vánocům) s neurčeným termínem s platností do 31.5.2025. Budou takové poukazy k dispozici?
Děkuji za Vaši odpověď
Dobrý den, milá Apolenko, děkuji za dotaz.
Jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně tato nabídka je koncipována pouze do 3. 12. 2024 a do tohoto data je tedy potřeba voucher uplatnit. Pokud byste chtěl/a službu využít později, můžete si nastavit upozornění na nové nabídky tohoto poskytovatele, díky tomu vám případná další akce s delší platností voucherů neunikne.
Uděláte to jednoduše tak, že kliknete na název podniku, a poté na „Uložit do oblíbených“.Případně se mrkněte po jiných nabídkách na našich stránkách, věřím, že z tak široké škály všemožných nabídek najdete tu pravou. 🙂
S přáním hezkého zbytku dne, Eva