Pobyt v centru Prahy: pro jednotlivce i rodinu vč. snídaně a prosecca na pokoji
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den bylo by mozne se u vas ubytovat i se 3 detmi? Mame deti ve veku 12,8 a 5 let…klidne pokud by jste meli termin i na konec srpna bylo by to idealni…dekuji
Dobrý den, Michaelo,
je mi líto, ale v rámci této nabídky je možné ubytovat pouze 2 dospělé osoby a tři děti s tím, že třetí dítě je ve věku max. 2 let a má pobyt zdarma bez nároku na lůžko, stravu a služby.
Co se týče vámi preferovaného termínu, tak platnost voucheru je do 30.6.2024, což je také nejzazší možné datum pro využití voucheru.
Doporučím vám podívat se na naše další nabídky, které nabízíme v sekci Cestování. Využijte možnost filtrování podle počtu lůžek, stravy a např. dítěte zdarma. Přesný počet osob a věk dětí je třeba si následně ověřit přímo ve vámi vybrané nabídce (každá nabídka je nastavena pro jiný počet osob). Lze také kontaktovat přímo poskytovatele a domluvit se s nimi individuálně.
Děkujeme za pochopení.
S přáním hezkého zbytku dne,
Helena
Dobrý večer, od kolika hodin se podávají snídaně? Děkuji za zprávu D.Č.
Dobrý den,
snídaně se podávají každý den do 10:00, ale pokud se hodně hostů sejde
před 10:00, tak prodloužíme snídaně do 10:30 či do 11:00.
S pozdravem
JT
Dobrý den,je parkování zdarma 21.-22.4?Na mapě vidíme před hotelem modré zóny,mohu se prosím zeptat,jestli jsou tam vždy volná místa a jak se parkování praktikuje?Moc děkuji za odpověď
Dobrý den, Lenko,
hotel nabízí parkování za 750 Kč/noc (zastřešené s průchodem přímo do hotelu).
Pokud byste se rozhodli parkovat jinde, je třeba si parkování zajistit individuálně.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den,
měli bychom zájem o pobyt o dva dvoulůžkové pokoje v termínu 26 –
27.3 2024. Jaká by byla cena a parkování je zdarma, jak píšete na www.
stránkách ( ne – středa včetně zdarma).
Děkuji za odpověď.
tel: 604 633 802
polaskova@horizont-nare.com
Dobrý den,
děkuji za váš e-mail! Parkovaní je z úterý na středu zdarma. Cena je
2980Kč za dva pokoje.
S pozdravem
Jan
Je v hotelu výtah?
Dobrý den,
děkujeme za zprávu!
Ano, výtah je v hotelu.
S pozdravem
Jan
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobrý den, mám voucher na termin 28–30.10. ubytování se snídaní, Prosecem na pokoj a parkováním zdarma. Je potřeba parkování nějak hlásit dopředu? Děkuji
Dobrý den, Martino,
děkuji za Váš dotaz.
Pokud máte parkování zahrnuto ve Vašem voucheru, zpravidla není potřeba ho hlásit dopředu. Nicméně pro jistotu doporučuji, abyste kontaktovala přímo hotel a ověřila, zda je nutné parkovací místo předem rezervovat.
Pokud budete mít další dotazy, jsem Vám k dispozici.
S pozdravem, Klára.