129 Kč za labužnický tatarák z pravé hovězí svíčkové v hodnotě 269 Kč. Pravá gurmánská pochoutka a neomezený počet topinek se slevou 52%.
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry vecer! Podnetna diskuse… i ja bych rada sdelila svuj nazor, protoze k Baroku mam co rict. Do Baroka chodim od doby, co restaurace vznikla – jidlo bylo skvele (nejcasteji poledni menu), prostredi uchvatne, obsluha mila. S kolegy jsme byli okouzleni a Baroko nam prirostlo k srdci. Obdivovala jsem cisniky, jak v polednim navalu kmitaji a snazi se vyhovet. Prijemnou restauraci je Baroko i nadale a to i presto, ze to tam trochu zacalo plesnivet:-), obmenila se obsluha (bohuzel k horsimu, ale puvodni mily pan vrchni nastesti zustal), obcas to servirovani trochu kulha (to asi tim navalem), knedliky ke svickove jsou hodne suche, bramborova kase je rozplizla, polivka mdla (paradoxne ale vyvary jsou fajn), lasagne jsou pripecene a suche, opecene brambory jsou delane ve fritaku (fuj), obloha je priserna, UHO se dela z nejakeho prasku…atd. Par poslednich navstev se obeslo bez dyska, obzvlast kdyz vim, jaka uzasna restaurace to byla na zacatku. Kam se podela ta snaha? Nicmene, Baroko neodsuzuju, protoze se tam citim dobre a chodim tam rada i pres tyto nedostatky (a vzdy doufam, ze se to zlepsi). Kupony na tatarak si urcite koupim, jen doufam, ze ho dostanu NEnamichany a s mistickou na promichani, ve ktere si to zamicham a nebude mi to pri michani padat z talire (tento napad zatim dostali jenom U Čápa a pritom je to tak logicke). …takze se vlastne do Baroka zase tesim, ze mi tam opet bude chutnat jako na zacatku. Drzte se a snazte se!
Dobrý den, měl bych zvláštní dotaz. Totiž, sám jsem tatarák ještě nikdy nejedl a má přítelkyně také ne, ale chtěli bychom ho zkusit. Nechceme si ovšem hned kupovat celé porce, máme trochu obavy, zda nám bude chutnat. Chtěl bych se tedy zeptat, zda by bylo možné vzít jeden poukaz a tatarák rozdělit na dva talíře. Vím, že je to zvláštní přání, ale do celého tataráku se mi jít nechce:). Děkuji za odpověď.
V resturaci jsem byla velmi spokojená, dokud mi číšnice nevynadala za to, že jsem si neobjednala pití při její minulé návštěvě stolu. Takové chování obsluhy v restauraci je pro mě neodpustitelné, i kdyby ten tatarák byl za dvacku!
Dobrý večer, Jitko. Velice nás mrzí, že jste při své návštěvě nebyla zcela spokojená a chápeme Váš postoj. Pokud byste věděla, jak se obsluha jmenovala, případně kdy Vás obsluhovala, budeme popsanou situaci ihned řešit k Vaší plné spokojenosti. V případě stížností neváhejte využít naši emailovou adresu info@baroko.org.
Do Baroka chodím aspoň jednou za měsíc už rok a nikdy jsem neměla
jediný problém. Právě naopak. S jídlem i obsluhou jsem byla velmi
spokojena.
Pravda je, že polední menu bývají průměrná (ty do počtu návštěv ale
nepočítam)…
Na tatarák se moc těším.
Dobrý večer, Betty. Děkujeme Vám za milý komentář a těšíme se na Vás.
Zajímalo by mě, jaké druhy točených piv jsou v restauraci k mání a za jakou cenu, v nápojovém lístku jsem nalezl jen samá vína, ale možná jsem se jen špatně díval…
Dobrý večer, nabízíme Gambrinus i Velkopopovický Kozel za 26 CZK, Pilsner Urquell za 36 CZK. Ceny jsou uvedeny za velké pivo, piva jsou točená.
Také jsem si jeden koupila a názor si udělám sama…
Dobrý podvečer i Vám, Liv. Děkujeme za koupi voucheru a těšíme se na Vaši návštěvu. Pevně věříme, že Vám u nás zachutná a budete spokojená.
Dobrý den, Vaši restauraci neznám, ale určitě tuto super nabídku využuji. Navštěvuji Slevomat pravidelně a vždy mě udiví, jak je český národ hloupý. Kdo chce psa bít, vždy si hůl najde. Podle počtu prodaných voucherů je naštěstí vidět, že kritika případné návštěvníky neodradila. Pěkný den a těším se na výborný tataráček.
Dobrý podvečer, Lenko. Děkujeme Vám, že se nenecháte ovlivnit jedinou negativní recenzí na náš podnik a využijete naší nabídky. Ještě bych snad přiložil odkaz na naši referenční stránku http://www.baroko.org/cs/reference/ a uvedl, že nejen prodej našeho voucheru, ale i naši spokojení referenti a klienti svědčí o tom, že je výše zmiňovaná recenze při nejmenším pochybná.
Slevomat: třeba ho nikdo po cestě neokradl…
V první řadě bych rád ocenil, že se zde, na rozdíl od diskuze na
Lidovkách, Jan Adámek nevydává za bežného spokojeného hosta, překvapeně
nesouhlasícího s recenzí.
Dále bych poznamenal, že objektivní recenze neexistuje a je to marxistický
výmysl. Stejně úsměvně působí paranoidní doměnka o psaní na
objednávku.
Dovolím si přidat odkaz na nezkrácenou verzi recenze, kde se věnuji
i dalším chybám na které jsem v tomto podniku narazil.
http://sanger.foodblogs.cz/2011/01/baroko-horsi-uz-to-nebude-directors-cut/
Michale, proč ještě nenapíšete, že Vás cestou domů okradli a že za to jistě může Baroko – ať už obsluha, která se na Vás od začátku nenávistně dívala nebo duch, kterého jste na toaletách urazil ;-)
Protože nekecám.
Dobrý den, prosím info, jsou maso a vejce nějak ověřené, myslím každá „várka“, která k vám dorazí? Mám strach ze salmonely nebo něčeho takového. Díky.
Dobré ráno i Vám, Jano. Maso i vejce procházejí několika kontrolami v průběhu svého zpracovávání. Naše kuchyň disponuje nejmodernějším vybavením pro skladování potravin, a proto se ničeho obávat nemusíte, pokrm je naprosto nezávadný. Těšíme se na Vaši návštěvu.
Zdravim pochopil sem spravne „Jeden voucher lze využít pro více lidí“ ze pokud nas prijde 5 tak si vsichni muzeme dat 5 tataraku na jeden voucher za zvyhodnenou cenu?
Nie, to znamena, ze ten tatarak nemusis zjest sam ;-)
Dobrý den, Vašku. Je tomu jak píše Ondy, na tatarák můžete pozvat své přátele, ovšem dostanete na jeden voucher pouze jeden. Těšíme se na Vaši návštěvu.
Dobrý večer, do Brna jezdíme s přítelkyní občas na víkend a vždycky jdeme na oběd do Baroka. A jelikož celkem dost cestujeme, máme s čím srovnávat. Jídlo je v Baroku opravdu velice dobré a obsluha velmi příjemná. Je to jedna z mála restaurací, kde si můžu objednat hovězí (které mám nejradši), beze strachu, co mi přinesou. Recenzi v Lidovkách nechápu, nedivil bych se, kdyby byla na objednávku.
Pěkné dopoledne, Martine. Děkujeme Vám za příjemné hodnocení a jsme rádi, že Vám u nás chutná. Těšíme se na shledanou s Vámi i Vaší přítelkyní.
Dobrý den, na Slevomat jsem se zaregistrovala teprve nedávno a prozatím jsem nevyužila žádnou slevu. Nyní se mi líbí nabídka tataráku za velice pěknou částku. Chtěla jsem se zeptat, jak celá věc funguje? Potom, co jsem pročetla časté dotazy, si pořád nejsem jistá, jestli opravdu zaplatím jenom těch 129 Kč, nebo ještě nějakou částku za poskytnutí slevy. Dále bych se chtěla zeptat, v jakém časovém rozmezí po zakoupení této konkrétní slevy ji můžu uplatnit? Děkuji za odpověď.
Dobrý den přejeme i Vám, Mirko. Stačí, když kliknete na tlačítko Koupit a následně projdete nákupním procesem, celé je to velice snadné. Neplatíte již nic navíc, zaplatíte pouze uvedenou cenu po slevě. Voucher je Vám vydán po jeho úhradě, v případě platby platební kartou online ihned. Platnost voucheru je uvedena v podmínkách každé akce. V našem případě je voucher možné uplatnit do 31. srpna 2011. Těšíme se na shledanou a děkujeme Vám za zájem o naši nabídku.
Dobry den,
ty reci tady mi vadi!
S pritelkyni jsme loni na podzim vas podnik navstivili a se vsim byli mimoradne
spokojeni. Vse co jsme si objednali bylo v naprostem poradku. V Brne neziji,
ale znam ho a tak jsem byl atmosferou i obsluhou Baroka velmi mile prekvapen.
Dokonce tak, ze si i vzpomenu kdo nas obluhoval. Mam za to, ze ona slecna se
jmenovala Patricie.-vyborna. Je mi opravdu s podivem, ze by nekdo mel mit
spatnou zkusenost s timto podnikem. Bylo by skoda kdyby nebyl. Proto tento muj
prispevek.
Diky
Dobrý večer Jacku, děkujeme za velice milý komentář, který nás potěšil. Za celý tým Restaurace a vinárny Baroko se s Vámi těším na viděnou.
Tatarák se zajisté v různých částech světa připravuje různě.
Pamatuji, že v NDR ho v nádražních bufetech měli za babku –
z pomletého bůčku! Pokud ale jdu v naší kotlině do restaurace a ne do
bufetu, a někdo mě bude chtít tatarák míchat dopředu a dokonce do něj
sypat GRILOVACÍ KOŘENÍ – tak to oželím i slevu; koneckonců ten
z bůčku jsem si také nedával, i když byl levný :-)
Rozhodně to ale svědčí hodně o úrovni kuchyně v tomto podniku.
Pěkné odpoledne, Petře. Odvolal bych se na svůj komentář, který jsem vkládal pod ten Jirkův. Nevaříme jako v NDR, vaříme tak, jak našim klientům chutná, vždy z čerstvých surovin.
Je možné si jídlo odnést s sebou?
Pěkné odpoledne Jano, jídlo si bohužel není možné odnést s sebou. Děkujeme za Váš zájem o naši cenu a těšíme se na Vaši návštěvu.
Autorem nápadu prznit „zaručeně čerstvou a pouze z pravé hovězí svíčkové“ vyrobenou „gurmánskou pochoutku“ grilovacím kořením je tentýž kuchař, co doporučil hostu „kuřecí pyramidu“? To by tak odpovídalo. „Lepší resturaci“ na kterou si Baroko díky krásnému interiéru a cenám může hrát, ani trochu neodpovídá úroveň obsluhy a kuchyně. Nicméně využitím této nabídky (při využití možnosti namíchat si tatarák sám) se poměr cena/výkon nápadně vylepšuje.
Pěkné odpoledne, Jitko. I Vám děkujeme za názor. Mrzí nás, že ne vždy jste s naší restaurací a vinárnou byla spokojena, avšak věříme, že Vás zaujala naše nabídka tataráku (který si na máte možnost namíchat sama) a těšíme se na Vaši návštěvu, při které si své hodnocení u Vás jistě zlepšíme.
Mám objednáno a budu jenom ráda, když se to podaří.
Těšíme se na Vás a jistě Vás nezklameme.
Namíchaný tatarák s grilovacím kořením???? Na to jsem snad i zvědav..... :-))))
Pěkné odpoledne, Jirko. Tatarák není míchaný s grilovacím kořením, je jím pouze dochucen, na čemž si trváme, jelikož nám grilovacím kořením dochucený tatarák naše stálá klientela chválí a chodí na něj opakovaně. Těšíme se tedy, že si gurmánský zážitek v podobě našeho tataráku dochuceného dle chutí našich klientů dopřejete i Vy.
a ještě bych zapomněl na tlející záchody:-D
K Vašemu názoru na tlející toalety bych uvedl tolik, že naše toalety jsou pravidelně desinfikovány a udržovány. Restaurace je však sklepní a drží se tohoto stylu, je tedy možné, že na Vás interiér nezapůsobil nejlépe. Děkujeme Vám za zaslaný názor a doporučení.
V baroku je dobrá obsluha i dobré jidlo, nicméně je jasné, že vzhledem k neskutečně velkému jídelníčku se bavíme ve většině případů o polotovarech, Hlavní nevýhodu však vidím v syndromu prázdného podniku pokaždé když tam jdu. Nicméně co se jídla týče, vždy perfektní. A ještě naprosto nesmyslně předražené víno.ale i tak doporučuji
Dobrý den, Jakube. V naší restauraci se v žádném případě nesetkáte s polotovary. Ceny za víno odpovídají lokalitě, ve které je víno podáváno. Děkujeme Vám za názor.
Jsem naprosto nadšená, Baroko je moje oblíbená restaurace, tuhle nabídku jsem si nemohla nechat ujít.. tu negativní recenzi jsem nějak nepochopila.. neznám nikoho, kdo by si na cokoliv kdykoliv stěžoval..
Děkujeme Evo a vážíme si Vašeho názoru. Těšíme se na Vás!
Do Baroka jsem pozvala celou svou rodinu po promoci loni v červenci a všechno proběhlo na 1*.. Krásné prostředí, milá obsluha a jídlo všem chutnalo (každý si objednával něco jiného).. Má osobní zkušenost je dobrá, jdu si objednat tataráček ;)
Děkujeme Vám za názor Michaelo a těšíme se na Vaši návštěvu, jistě Vás nezklameme ani tentokrát.
Citujete rok starou recenzi? To mi neprijde zrovna objektivni.
Recenzia bola zverejnená 10.1. 2011 a návštevy podniku prebehli pred Vianocami. Jedálny lístok tam mali platný dva roky, takže by som sa prudkých zmien v priebehu mesiaca neobávala.
Ak ste však mali na mysli recenziu z detailu produktu, tak musím súhlasiť.
rok stara recenze rika, ze je vse v poradku a nova, ze je vse spatne. pak je otazka, zda je tam stale ten samy kuchar atd…
Dobrý den, nabídky firem, texty, jejich zařazení a kontrolu kvality provádíme a zpracováváme s předstihem. O recenzi, která vyšla 10. 1. 2011 jsme se dozvěděli až z příspěvku výše. Nicméně pro nás byla mnohem důležitější osobní zkušenost :-)
Pěkné odpoledne i Vám, Kristíno. Od listopadu nepřetržitě pracujeme na tvorbě nového jídelního lístku, který nebude tolik obsáhlý a bude odpovídat přesně potřebám našich zákazníků. Avšak neradi bychom, aby nový jídelní lístek byl pouze polotovarem, jelikož polotovary se v naší restauraci nesluší, a proto si dáváme určitý čas na průzkum trhu a požadavkům návštěvníků. Děkujeme Vám za názor.
Pěkné odpoledne i Vám, Martine. Děkujeme Vám za zaslaný názor. K Vašemu názoru bych napsal tolik, že je rozdíl mezi objektivní a subjektivní recenzí a v tom, která je která, mají naši klienti jistě jasno.
Muzete prosim nejak dolozit svoje tvrzeni o podmetu od konkurence a neserioznosti recenzenta? Je jasne, ze recenze je pro Vas neprijemna a situace medialne nezvladate. Moje osobni zkusenost s Vasi kuchyni je velmi podobna te z recenze. Menickove testoviny tak rozvarene, ze to uz snad neumi ani skolni jidelna. Pri pozadani o vymenu za salat, jsem dostal salat z kusu velmi nahrubo nakrajene zeleniny, bez jakehokoliv ochuceni. To se snad uz nestava ani na vesnici. Dolozte tedy prosim tvrzeni, ze recenzent prisel jen s cilem uskodit. V jeho ostatnich recenzich k tomuto nenajdete ani naznak. Proste pokud si rikate luxusni restaurace, tak by to chtelo alepon vedet, jak nerozvarit testoviny.
Dobrý večer, Martine. Ačkoliv bych Vám své tvrzení dokládal sebelépe, nejsem přesvědčen o tom, že bych Vám Váš názor vyvrátil. Není nad osobní zkušenost. Ti, kteří zkusili, vědí, že je Restaurace a vinárna Baroko na úrovni a že je nezklame. Rozumím ovšem tomu, že se ke článku recenzenta někteří, kteří vyznávají spíše konkurenci, rádi přikloní. Ovšem mé tvrzení, na rozdíl od recenze, je podloženo dalekosáhlou řadou spokojených klientů. I tak Vám ale děkuji za komentář.
Jinak by mne zajímalo jestli je tatarák už namíchaný a jestli provozovatel vyhoví případnému přání o nenamíchaný tatarák. Míchat grilovací koření do svíčkové mi přijde prazvláštní.
Dobrý den, standartně podáváme tatarák namíchaný. Pokud však budete mít jiné přání, samozřejmě vyhovíme.
Jen malá informace (netvrdím, že to nutně musí být pravda):
http://www.lidovky.cz/brnenska-restaurace-baroko-zklamala-horsi-uz-to-nebude-pgj-/dobra-chut.asp?c=A110110_114010_dobra-chut_glu
Po tomto článku si už nic kupovat nebudu.
Jak říká recenze – restaurace je populární přesto, že je na nenápadném místě. Lidé se vracejí a i nám tam velmi chutnalo. Je škoda, že názor jediného člověka v jeden den, může mít takový dopad. Rádi vás přesvědčíme o opaku – přeci jen tím dáváme na špalek i nás krk :-)
byl tam dvakrat
To mate pravdu (hlava na špalku), do teto slevy jdu a pokud tatarak nebude dobry, tak poputuje doporucene na Vasi adresu! :D
Již v okamžiku, kdy k nám autor recenze přišel, bylo jasné, v jakém duchu bude recenzi psát. Nedošel k nám hodnotit, ale došel s cílem najít a vytvořit problémy. Jestli je za tím záměr zlepšení čtenosti jeho recenze či podnět od konkurence, to můžeme jen spekulovat. Každopádně Vám děkujeme za názor.
Ak mozem pridat moju skusenost, podnik Baroko som objavil nahodou pred viac
ako rokom a prostredie je absolutne prekrasne. Zial, aj ked som sa tam bol
najest viac krat nikdy mi nechutilo napriek tomu, ze som dal podniku viacej
sanci. Je to velka skoda.
Myslim si ale, ze skodite sami sebe, ze na zlavu ponukate tatarak, ktory takmer
vobec nedokazuje kulinarske umenie kuchara a aj tak ho maju v kazdej
druhej krcme.
Mám-li být upřímný, stačí se podívat na váš lístek a na fotky v článku, abych té recenzi z lidovek naprosto věřil. Nebo snad ty fotografie nejsou z vašeho podniku a v LN si ta jídla takto pro focení sami uvařili? (dodávám, že recenzenta znám osobně a nemám nejmenší důvod o pravdivosti jeho recenzí pochybovat)
Byl tam 2×, jen pro pořádek. Stejně jsem tam byl i já 2× na polední menu. Za sebe můžu říct – standart. Žádná výhra, ale dalo se. Kde ale seženete tatarák z pravé svíčkové 200g za 129,–Kč? Myslím, že v Brně určitě nikde. Otázkou je, jak jej dělají. Už jsem se taky z tataráku v jiné restauraci málem pob…
Zajímalo by mě, proč se pan Jan Adámek v diskusi pod recenzí Lidových novin vydává za „stálého klienta Restaurace a vinárny Baroko“? Přiznám se, že nikoliv recenze, ale tento fakt mě podnítil důvěřovat spíše recenzentovi, než panu Adámkovi.
Tak kolega z práce v Baroku na tataráku byl a chválil. Nemám důvod jeho slovům nevěřit. Obědnal jsem 3× (i pro 2 kolegy z práce). Vouchery už mám, tak uvidíme :)
Dobrý večer, Michale. Komentář, který jsem vložil pod recenzi, jsem skutečně psal sám za sebe, nikoliv za Restauraci a vinárnu Baroko. Kdykoliv jsem restauraci navštívil, byl jsem jak s jídlem, tak obsluhou, maximálně spokojen (stejně jako řada dalších, kteří jsou uvedeni nejen na naší referenční stránce http://www.baroko.org/cs/reference/, ale také těch, kteří píší do této diskuze a kteří Restauraci a vinárnu Baroko mají u srdce a pravidelně ji navštěvují). Pro Restauraci a vinárnu Baroko nepracuji tak dlouho, jako jsem její klient, a proto si dovoluji svůj komentář považovat za opodstatněný.
Dobrý večer i Vám, Kluzo. Děkujeme Vám za projevenou důvěru a těšíme se na Vaši návštěvu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Pane Adámku, v tuto chvíli je již prodaných 1219 porcí tataráku a ještě toto č. není konečné. Akce trvá sice do 31.08.2011, ale přesto, dokážete tolik hladových uspokojit, aniž bych si musel brát dovolenou, protože odpolední i večerní termíny budou obsazeny?
Dobrý večer i Vám, Kluzo. Pro Restauraci a vinárnu Baroko zajišťuji internetový marketing, tedy já Vás obsluhovat bohužel nebudu. Každopádně věřím, že je Restaurace a vinárna Baroko schopna kompletně uspokojit poptávku ze Slevomatu. Pokud ale chcete mít jistotu, že ve Vámi zvolený den a čas bude Váš tatarák, stejně jako místo, připraven, doporučím Vám rezervaci, kterou můžete učinit na kterémkoliv ze zde http://www.baroko.org/cs/kontakty/ uvedených kontaktů.