Kolegy pro tuto pozici jsme již našli. Podívejte se na aktuální inzeráty.

Vendor Marketing Specialist

Praha
Full-time
Doporučit kamaráda

Propojení obchodu, marketingu a projektového řízení. Skvělá příležitost pro člověka, který rád řídí projekty, baví ho samotná exekuce marketingových aktivit, miluje komunikaci - jak s externími partnery, tak interními týmy a rád zavaří mozek nad vyhodnocováním úspěšnosti kampaní. Pokud se v tom vidíš, můžeš s námi začít pracovat na jedné z klíčových priorit Slevomatu pro rok 2024.

  • Práce s top managementem
  • Klíčová role pro komunikaci s partnery
  • Více než 16 000 partnerů

Slevomat je největší server hromadného nakupování v Čechách. Jsme českou cestovatelskou jedničkou. Ročně u nás za nákupy zaplatí polovina všech online uživatelů v ČR a jako jediní v našem oboru rosteme každý rok +15%. Jsme efektivním marketingovým kanálem s měřitelnými výsledky pro více než 16 000 partnerů. Kromě standardní spolupráce umíme využít i další mediální prostory pro jejich vlastní propagaci. A právě to bude tvým úkolem – společně s partnery a dalšími kolegy ze Slevomatu, vymyslet a vytvořit funkční mediaplán, který pomůže partnera zviditelnit a dostat ještě více „mezi lidi“.

Co tě u nás čeká:

  • projektové řízení a exekuce marketingových aktivit spojených s B2B prodejem mediálních balíčků našim partnerům (prodej realizuje obchodní zástupce)
  • klíčová role v komunikaci s partnery ohledně běžících kampaní
  • budeš interní komunikační spojkou mezi obchodem, datovým oddělení, performance marketingem a brand týmem
  • kontrola plnění dohodnutých cílů
  • podílení se na analytickém vyhodnocování úspěšnosti marketingových kampaní, jejich optimalizaci a přípravě reportů

Co by ti nemělo chybět:

  • talent efektivně komunikovat s partnery a interními týmy
  • schopnost vyhodnotit výkonnost marketingových kampaní s pomocí datových specialistů - musíš umět chápat, co výsledná čísla znamenají, nemusíš je umět sám/a zpracovávat
  • zkušenosti s projektovým řízením a exekucí marketingových aktivit (B2B spolupráce, spolupráce s influencery, atd.)
  • znalost základních nástrojů pro analýzu dat - ideálně zkušenost s Google Analytics (případně doučíme)
  • aktivní angličtina na úrovni B2/C1
  • výhodou je reálná pracovní zkušenosti např. s Meta, Google, klienty ze strany marketingové agentury, např. jako account manager

Co ti můžeme nabídnout my?

  • zázemí jedné z TOP e‑commerce firem v ČR
  • otevřenost novým nápadům – víme, že to jde dělat lépe a chceme to změnit
  • atmosféru svobodné firmy bez tvrdého dozoru a kolegy, kteří se rádi smějí a vždycky poradí (nebo tě pošlou za někým, kdo ti poradí :))
  • zaměstnanecké benefity (home office, flexibilní pracovní doba, vzdělávání, kredity na nákup na Slevomatu, Multisport karta, angličtina, Terap.io, občerstvení na pracovišti a další…)
  • nástup ideálně 1. 3. 2024 nebo dle dohody

Líbí se ti tahle role? Pak už ti jen zbývá kliknout na tlačítko „Odpovědět“ a my se ti co nejdříve ozveme nazpět.

Těšíme se na tebe!

Jak probíhá výběrové řízení

Nahoru