Pobyt splnil naše očekávání, kterým bylo odpočinout si, relaxovat a někde se podívat.
Není to tak ani o tom, že se nám to nelíbilo, ale přidávám pár postřehů:
– to, že některé recepční se tváří naštvaně je jejich vizitka, ale není to příliš profesionální
– hotel, podle mého názoru nesplňuje počet hvězdiček, kterým se chlubí. V minulost možná, dnes jistě ne.
– ubytování sice čisté, ale polštáře byly potrhané. Postele jsou podobné, jako na lepší ubytovně. Koupelna čistá, leč začínají se projevovat některé známky opotřebení, které by bylo vhodné opravit.
Pokud se jedná o jídlo, bylo chutné, ale záleží na vkusu každého a kdo je jak náročný. To, že je jídlo každý den podobné není tak překvapivé. Překvapivější však bylo, jak se chová personál. První den jsme čekali při večeři, jestli se nás někdo přijde zeptat, co si dáme k pití a nedočkali jsme se, přestože kolem nás chodilo několik číšníků. Druhý den dopoledne jsme si šli sednout po procházce na terasu a opět jsme čekali, kdo si nás všimne. Po 15-timinutách jsem se šel zeptat, jestli se obsluhuje i venku nebo jen na baru. Prý nás číšník neviděl, ale, od té doby si nás už všimli vždy, když jsme přišli. Netuším, jak jsou motivováni k práci nebo proč to tak je, ale myslím, že takto přichází o nějaké částky a zisky. Jak říkám, pobyt splnil naše očekávání, nicméně ani za částku slevy bychom tam už nejeli.