Líbilo se nám ve wellness, ale druhý den byla bohužel vypnutá parní komora (sauna). Jinak by bylo fajn, kdyby občas někdo z personálu přišel stáhnout vodu z podlah a zkontrolovat úklid, podlaha byla velmi kluzká a nebezpečná, v šatně přetékal koš na špinavé ručníky, ..
Co hodnotíme pozitivně byla masáž, paní masérka byla milá a masáž moc příjemná.
Bohužel se musím přidat k ostatním hodnotícím. Když jsme přišli na pokoj, pavučiny, pavouci, .. Ale to bych přežila, je to , , příroda". Kde ale selhal lidský faktor, to byla koupelna. Zůstaly v ní ručníky po předchozích ubytovaných, neumyté umyvadlo a ne úplně dobře umyté wc. To je za mě celkem špatná vizitka.. A ten špinavý závěs ve sprše je opravdu nepříjemný..
Peřinu jsem měla povlečenou špinavým povlečením, byl zde flek od krve, to asi taky někdo přehlédnul?
Ve voucheru jsme měli , , welcome drink – káva/čaj" zdarma, ale po příjezdu nám paní recepční sdělila, že si můžeme jít uvařit kafe za 40 Kč sami :D to mě pobavilo, ale nějak jsem neměla sílu se s ní dohadovat kvůli pár korunám..
Sečteno, podtrženo, znovu už nepřijedeme :-).
Vyjádření podniku
Před 7 měsíci
Dobrý večer, vážíme si vašeho hodnocení, který je podmětem k prošetření. Mohu poprosit o termín vašeho pobytu a číslo pokoje? Vedení hotelu z toho co píšete nabývá dojmu, že pokoj nebyl uklizen, což je nepřípustné a potřebuji vědět datum a pokoj, kdy si dohledám dle reportů, kdo měl pokoj připravovat na nájezd. Po zjištění zaměstnance, to bude hodnoceno jako hrubý přestupek pracovní kázně. Hlásili jste to na recepci? Jelikož k vedení hotelu se žádný takový problém nedostal, zajímalo by mě, pokud jste to hlásili, jak postupovala recepce, která pochybila již v tom, že si neověřila, když jste se ptali na kávu, jaký jste pokoj. Ještě mě napadá, ti co mají voucher na kávu a čaj ho mají na pokoji a předkládají ho na recepci, ale když čtu v jakém byl pokoj stavu, tak si myslím, že vás pustili na ještě nepřipravený na nájezd, tudíž tam voucher ani nebyl.
Velice se omlouvám za personál, který bývá jindy naopak velice chválen. Předem děkuji za tyto informace, které budou na hotelu v řešení. S pozdravem vedení hotelu.