Káva dobrá díky své hustě pěně.
Jídlo fajn, ale ne natolik skvělé, abych měla pocit, že se kvůli němu musím do podniku vracet.
Limonáda mě moc nenadchla a dále mě nenadchlo následující. Měla jsem totiž smůlu, že jsem šla tento druh voucheru uplatnit jako první, protože o něm obsluha neměla tušení. Již při oznámení, že mám voucher, mi totiž bylo nabízeno omezené množství druhů kávy z pro mě neznámého voucheru. To se stane. Přesto si ale myslím, že by měli všichni zaměstnanci vědět o voucherech, které podnik nabízí. Pak mi byl podán nápojový lístek a jelikož na můj vkus dost dlouho trvalo, než ke mně obsluha přišla, snídani jsem si radši našla na internetu.
Co mě dost překvapilo, byla řeč obsluhy. Přivítání v angličtině, v pořádku, asi se orientují na zahraniční klientelu, nic strašného. Jenže po chvíli, co jsme spolu mluvili v pohodě česky, ke mně obsluha přišla a zase začala anglicky. Pak zase česky. Byly obsazené asi 4 stolky a neříkejte mi, že je těžké si zapamatovat, který stolek mluví jakým jazykem. Vedle mě u stolku to samé. Obsluha začala anglicky, pak v pohodě česky a při dalším příchodu zase anglicky. I od nich jsem slyšela, jak se tomu diví.
Když jsem šla voucher uplatnit k pokladně, obsluha mi řekla, že to mám udělat na svém telefonu, abych voucher nezneužila. To se mi tedy stalo poprvé. Obsluha totiž nevěděla, jak se to dělá. Po chvíli řešení si nakonec kód opsala a propustila mě (většinou si zaměstnanci kód opíší hned a neřeší přede mnou, jak se to dělá). Ani ne 10 minut potom, co jsem odešla, byl voucher uplatněn.