Komunikace naprosto otřesná!!!!
Ihned po zakoupení voucheru, jsem si s dostatečným předstihem (minimálně měsíc dopředu) rezervovala termín na 30. 11. – mělo to být překvapení, dotyčný má zrovna tento den narozeniny. Slečna – pravděpodobně provozní, mě ujistila, že 30. 11. není problém dojít. Nedalo mi to a pro jistotu jsem si 14 dní před domluveným termínem zavolala, zda -li vše domluvené platí. Slečna mi jenom tak mimochodem sdělila, že 30. 11. je uzavřená společnost, zda -li bychom nemohli akci uplatnit o den později, což je 1. 12. Vytočilo mě to, ale souhlasila jsem. Minulý týden, jsem zde byla raději osobně, aby si slečna mohla napsat číslo voucheru a zadala ho jako uplatněný, s tím, že přijdeme tedy toho 1. 12. Obsluhou mi ale bylo sděleno, že 1. 12. mají zavřeno. Na to obsluhující pán zavolal slečnu a ta mi sdělila, že 1. 12. mají opravdu zavřeno, z provozních důvodů… Na můj dotaz, co by dělall, kdybychom dorazili na první domluvený termín – toho 30. 11., mi odpověděla, že by nás samozřejmě nevyhodili, stejně tak toho 1. 12. – to mají zavřeno! Omluvy jsem se pořádně žádné nedočkala!!! Nejsem chronickou stěžovatelkou, todle je ale na mě vážně moc!!! Slečna si opsala číslo voucheru a ihned ho dala do systému jako uplatněný k 24. 11. Jsem vážně zvědavá, jestli nám umožní zpětně po uplatnění v systému vůbec ještě voucher využít nebo budou dělat mrtvého brouka!
Po tomhle chování, za mě už nikdy víc!!!