Zastavka skibusu primo pred hotelem, susaky na lyzaky.
Personal neochotny, neslusny. Citili jsme se jakoby oni platili nam, ze tam prijedeme.
1. Pri prijezdu po dotazu na cip od brany, abychom mohli zaparkovat na nas vystekla blondata pani, abychom zaplatili 550 v hotovosti, nespecifikovala za co vubec chce platit, po sdeleni, ze mam penezenku v aute teprve vydala cip. Cip od brany nam sdelila ze nedostaneme, protoze ho hoste kradou. Musime si o nej jit poprosit a po vyjeti odklusat zase vratit. Na parkovisti od jineho hosta jsme se dozvedli ze on cip dostal a vracet ho nemusi. Kdyz chceme vyjet vecer a obsluha neni k dispozici tak jsme tedy bez auta a moznosti vyjet. Cip tedy dostanou jen asi nekteri. Zajimave je, ze v ubytovacim radu maji uvedeno, ze cip dostanou vsichni hoste.
2. Pri checkinu sdeleno, ze hoste odjeli pozdeji a mame prijit ve 14:00. Po vraceni cipu od brany nas kucharka najednou o 5 minut pozdeji ubytuje. Davame ji obcanky, sdeluje, ze je nepotrebuje, protoze vsechny udaje ma ze slevomatu. Na hotelu zmatek takze nic moc informaci o pobytu nemame.
3. Jdeme si pozadat o kartu hosta, na kterou maji odkaz na svem webu, tedy by nemel byt problem vydat. Na recepci opet kucharka, nevi jak ji vydat, mame si napsat email provozni, a kontakt mame mit prece k dispozici z rezervace. Nerozumi a nechce pochopit, ze rezervaci mame pres slevomat a s zadnou takovou pani jsme nejednali, je z toho pohorsena a kartu hosta nam nevyda; nemame tak slevu na skipas. Pred veceri si o ni pozadame znovu, sdeli, ze nam je poslou do hodiny na email, po hodine a půl prijdou ze spatnym terminem a jmenem hostu. Po 3 pokusech o vyreseni poslou spravne, ale uz pozde pro zakoupeni skipasu. Na recepci se ptame jestli si muzeme vzit obcanky zpatky a prijde odpoved: ne ja si na ne zitra pujcim vysavac.
Beze slova radeji odchazime. Takovou aroganci jsem nikde na hotelu nezazila jeste.
4. Na veceri prijdeme presne 18:00, po 15 minutach cisnik se pta jestli jsme na polopenzi a da nam jidelni listek, ze si muzeme vybrat polevku a cokoliv z ala carte listku na polopenzi. Po 20 minutach se omluvi, ze to tak neni a donese jiny listek o 5 jidlech a o polevku si musime rict, jidlo studene, polevka bez chuti, cela vecera trva hodinu a pul, prichazime tak o vecerni lyzovani.
5. Na pokoji neni fen, musime si ho opet vyzvednout a odevzdat na recepci, fen nemuze obsluha najit a behame s ni po hotelu.
6. Servirka pri veceri rekla diteti, ze mu da na zadek, protoze se divalo na mobilu na pohadky.
7. Celou nos sviti do pokoje osvetleni, nejsou zde poradne zavesy ani rolety, svetlo jako ve dne.
8. V zasuvce pod posteli jsme nasli prodluzku, ktera nakonec byla k topeni v koupelne, protoze zde chybel asi metr kabelu, aby slo zapojit do zasuvky. Proc byl pod posteli vubec nerozumime.
9. Na cely pobyt jedna rulicka toaletniho papiru, nam nastesti stacilo, jiny host nam sdelil, ze se byl dotazat vecer na doplneni a sdelili, ze si pro toaletak muze prijit az rano.
10. Na snidani jdeme hned v 8:15 a serviruji oschle ovoce a zeleninu, neco je i nahnile. U mussli chybi misky a tak ho jime z hrnku s mlekem.
11. Parkoviste zapadle snehem za 200 kc na noc si musi host sam odhrabat jinak nevyjede.
12. Jdeme se odhlasit, prijdu na recepci a servirka rekne, at vydrzim ze nekoho zavola, prijde pan a pta se co chci. Sdeluji, ze odjizdime a vracim klice. Pta se zda mame neco platit ( to by snad meli vedet spise oni) sdeluji, ze ne, a pan se me pta proc ho teda volam, sdelim mu, ze jsem nikoho nevolala, ze nas chci jen radne odhlasit a radeji odchazim beze slova. Zavola na me arogantne at mam krasny den.
Celkove chovani obsluhy bylo katastrofalni a jidlo nestalo za moc. Dalsi den jsme si radeji zaplatili veceri jinde, abychom se najedli aspon trosku dobre. Priste uz se sem urcite nevratime a kvuli personalu jsme meli cely vikend strach co nas zase ceka.