Nic
Komunikace špatná , nikdo nezvedal telefon cca týden, po urgenci přes slevomat , teprve byl dán termín na 10.30 , pan dorazil 14 hod . Auto pouze vyluxoval a nastříkal sedačky a plasty v autě olejem. Výsledek auto je celé mastné, že se olej utírá do oblečení. Nástřikem pán nešetřil , na sklo , na pásy všude. Fleky na sedačkách nevycistil. Po komunikaci s firmou, byl poskytovatelem dán návrh na vrácení částky ( hovory mám nahrané ) den poté slevomatu tvrdí něco jiného, již se s ním nelze spojit . Za kombinované sedačky si požadoval navíc 500,– bez dokladu. Za vyluxovaní a nastříkání olejem zaplatit 2000,– je podvod a dle toho budeme jednat . Škoda že se zde nedá vložit více fotek , fleky po vyčištění, olej na skle a podobné.
Nikdy více
Vyjádření podniku
Před 2 roky
Na základě Vaší stížnosti se naše firma problémem zabývala, koupili jste si voucher který se nevztahuje na kožený interiér. Měli jsme právo čištění vůbec neprovádět bez nároku na náhradu. Stejně tak jako jste požadovali umytí automobilu zvenčí, což nenabízíme vůbec. Nicméně náš pracovník Vám auto vyčistil. Pokud jde o čas ano pracovník měl zpoždění, kvůli hustému provozu a o tom jste byli informováni včas. Požadovali jste vrácení zaplacení částky zpět, nicméně vedení naší společnosti se rozhodlo reklamaci neuznat, protože:
1: automobil byl řádně vyluxován, vytepován, byl vyčištěn párou, byly ošetřené plasty a kůže.
na ošetření kůže se používají zcela specifické prostředky, aby se kůže nejprve vyčistila a poté krémem na kůži ošetřila a naimpregnovala. Tyto prostředky jsou zcela homologované na kožené sedačky do aut a nepoužívají se jiné. Co se týče ošetření plastů používají se zcela běžné prostředky na ošetření palubní desky a plastů. Vzhledem k tomu, že prostředek na ošetření plastů má lesklý efekt, je malinko mastný, nicméně nejde ho použít tak, aby stékal olej, jak nám bylo popsáno, jelikož to žádný olej není.
2: doplatek 500 Kč byl za ošetření kůže, a rozdíl mezi vouchery, který jste si zakoupili, a který jste si měli zakoupit. Viz. podmínky. Na tuto částku Vám byl vystaven doklad dle domluvy, hned poté co naše účetní oddělení dostalo pokyn ke zpracování, zcela v souladu se zákonem, neboť náš pracovník standardně nepřijímá hotovost od zákazníků, kteří mají již zaplaceno.
3: nejdůležitější, však pro naše zamítnutí reklamace bylo, že pán si auto, poté co byl naším pracovníkem vyzván, zkontroloval a řádně převzal, a to klíče od auta i automobil samotný, neshledal žádné chyby na nic si neztěžoval a otevřel bránu Vašeho areálu, aby mohl náš pracovník odjet. Požadavek na reklamaci přišel až několik hodin později, kdy se s autem mohlo stát cokoli.
Byť Vám bylo přislíbeno vrácení peněz, či další řešení situace, při důkladném přezkoumaní všech faktů, naše firma dospěla k závěru, že nepochybila a z toho důvodu nemá povinnost Vám vrátit finanční prostředky za poskytnou službu.
S pozdravem