vychovaní psi při vstupu na rodinny pozemek- sice mi rozžvýkali tkaničky, ale to je asi jediné co mužu pochválit
vše…
Studio je v horním patře rodinného domku, kde vás u vstupu přivítaji 4–5 kníračů a pitbul. Na začátku se mi pán snažil vnutit místo collaria obyčejnou masku na obličej, maserské lehátko byl obyčejný stůl s matrací… celou dobu posmrkoval, v druhé ruce měl mobil, kdybych řekla, že jsme poslouchali během toho radio impuls, tak bych asi nepřeháněla, při odchodu mi vnutil do ruky QR kod, který jsem si musela načíst a napsat recenzi- podotykam, pan si zkontroluje text, abych to nezverejnila s chybama… no a doma jsem prisla na to, ze mam rozkousené boty 🥴
Manžel mi to dal jako dárek k valentýnu, protože mám sedavé zaměstnání a opravdu jsem potřebovala pomoct. Naštěstí mi pán neublížil a odcházela jsem se stejnou bolestí jako jsem přišla.
Vyjádření podniku
Před rokem
Dobrý den, tak Vám tedy pěkně děkuji za recenzi ... rád bych se k ní vyjádřil
1) "pán se mi snažil vnutit místo collária obyčejnou masku"
- nejsem si vědom, že bych Vám něco vnutil, slušně jsem se zeptal zda-li máte zájem o collárium, nebo v případě, že nechcete, vzhledem k tomu, že ne každý se rád opaluje, mohu nabídnout záměnu za jinou službu, kterou je hloubková hydratační maska s kyselinou hyaluronovou a vitamíny od certifikované kosmetické firmy SYIS doplněnou o střídavou světelnou terapii o různých vlnových délkách za užití "světelného tunelu" pro dosažení nejlepšího anti-aging efektu, tak tohle asi k té "obyčejné masce" - foto masky a tunelu posílám v příloze na číslo uvedené v rezervaci, kdyby šlo foto přiložit i zde, tak přikládám, ať každý kdo bude číst tuto recenzi vidí tu "obyčejnou masku"
2) "masérské lehátko byl obyčejný stůl s matrací"
- vážená dámo, ten obyčejný stůl s matrací ... je standardní hygienou schválené masérské lehátko od předního českého výrobce tohoto vybavení Insportline, pro ještě větší pohodlí zákazníků mám na lehátku kosmetickou podložku z paměťové pěny s přehozem + jednorázový potah pro každého příchozího zákazníka
-vzhledem k 1* hodnocení, kdybych Vás nechal ležet na zemi, asi by to vyšlo na stejno... (foto toho obyčejného stolu s matrací taktéž posílám v příloze)
3) "celou dobu posmrkoval v druhé ruce měl mobil"
- omlouvám, se že jsem člověk a za celou hodinu a půl, co jste zde byla jsem si dovolil se 2x nebo 3x vysmrkat, příště se tedy raději udusím
- telefon mívám u sebe pro přepínání hudby apod. u ruční masáže se používají obě ruce, u vás tomu nebylo jinak, že by měl můj telefon schopnost levitace, jsem si doposud nevšiml
4) "rádio Impuls" - během pobytu na colláriu jste měla puštěný běžný výběr populární hudby u masáže následně výběry z alba "Shepherd moons a The memory of Trees" od Enyi, která za svou ryze relaxační hudbu získala, nespočet ocenění po celém světe včetně několika cen Grammy, většina zákazníků si naopak "hudební zážitek" v mém salonu pochvaluje, stačilo říct, že se Vám hudba nelíbí a pustil bych Vám tam třeba ten Impuls ...
5) "při odchodu mi vnutil do ruky QR kód, který jsem si musela načíst a napsat recenzi, podotýkám pán si zkontroluje text"
- během masáže jsem se Vás ne jednou ptal, zda je vše v pořádku, intenzita ruční masáže a následně intenzita pulzní pistole, teplota lávových kamenů apod. a vy jste odpověděla pokaždé, že je vše v pořádku, následně i po masáži jsem se ptal na celkový dojem z masáže ... s úsměvem jste odpověděla, že to bylo "moc příjemné" tak teď podle toho co čtu v recenzi nevím, jestli jsem náhodou nemasíroval jinou paní
u odchodu jsem se Vás slušně zeptal, jestli Vás mohu poprosit o recenzi, že to zabere vzhledem ke QR kódu jen chvíli ...kdybyste řekla, že recenzi dávat nechcete, nedala byste ji a odcházela ... naopak jste s recenzí souhlasila ... jaký text jsem si prosím kontroloval ? Když jste vlastně nic nenapsala, sbalila telefon a šla a teď píšete téměř po týdnu recenzi na Slevomat ?
6) omlouvám se, že jsem měl na pozemku, puštěné pejsky, jsou to štěňátka černého Yorkshirského teriéra, která již brzy odchází ke svým novým majitelům, vzhledem k tomu že byl krásný slunečný den, nechtěl jsem je mít zavřené v kleci, když jste se s nimi během příchodu zdravila, tak to nevypadalo, že by Vám vadili, dle recenze, je však opak pravdou.
co se týká rožvýkaných tkaniček, denně sem chodí X lidí a nikdy se mi nic takového nestalo, ale Ok má chyba ... pošlete mi číslo účtu a částku, rád Vám pošlu peníze za tkaničky, pro zmírnění toho traumatu, které jste v mém salonu s mými Yorkshiry zažila
Závěrem Vážená dámo asi jen tohle ...
kdo nemá rád zvířata, nemá rád ani lidi, a kdo se na někoho usmívá a chválí a za zády zákeřně bodá kudly do zad, ten dříve či později pozná na vlastní kůži to samé.
A takový člověk, ať ke mě vlastně radši ani nechodí.
Jsem rád, že takovéto recenze jsou ojedinělé a 99% mých zákazníků jsou normální fajn lidé. Ať si každý budoucí zákazník udělá obrázek sám ...
-
S pozdravem a přání příjemného dne
Mgr. Jan Honig, MBA - majitel, jednatel