Slečně, která mě nakonec ostříhala, dávám 5 hvězdiček – na to, že se učí, je opravdu skvělá. Pokud by někdo přemýšlel o střihu od někoho v zácviku, stříhá skvěle a je moc milá.
A teď k tomu, proč dávám podniku špatné hodnocení.
Do salonu jsem přišel 15 minut předem, přibližně na objednaný čas mě jménem vyvolal a usadil pán (dle voucheru asi pán Marek).
– Čas od času, když má moje kadeřnice dovolenou, využiji možnosti střihu od lidí v zácviku – je to levnější, pomůžu někomu se zdokonalit a nechám jim záměrně téměř kompletně volnou ruku, aby si mohli vyzkoušet střih dle fantazie (samozřejmě mimo absolutní šílenosti).-
Pán kadeřník se mě zeptal na mou představu, na což jsem mu sdělil, že bych si přál něco letního, ať mi udělá cokoliv, na co se v zácviku cítí, že rád pomůžu někomu, kdo se učí. Zde se pan kadeřník urazil, že rozhodně on je profesionál a že jsem se objednal špatně. Ze slušnosti jsem se tedy omluvil a poprosil ho, ať se klidně koukne, že jsem objednán opravdu na akademický střih – na to mě pan kadeřník odpálkoval, že to je moje chyba, protože jsem se objednal k němu a on bere sice vouchery ze slevomatu, ale “ty dražší.” Já se ze slušnosti zase omluvil a sdělil jsem mu, že jsem si ho opravdu sám nevybral, nikoho z jejich týmu neznám, navolil jsem si tam přímo kolonku “je mi jedno, kdo mě ostříhá” a do potvrzení rezervace termínu už přišlo automaticky pánovo jméno. Pán mi na to opět odvětil, že to není jeho chyba a že mě ostříhá, ale že mu pošlu na účet ještě další dvě kila, protože on má jiný ceny, nebo že počkám, až kolegyně dostříhá.
Víte co. v normálním vesmíru, kde by se mi tady pan mistr kadeřník omluvil, místo toho, abych se omlouval já a nabídl mi, že mě ostříhá, klidně bych mu ty dvě stovky dal i bez toho, aby si o ně řekl. Tohle mi přijde naprosto nepřijatelné, neprofesionální a drzé.
Na kolegyni, která je skvělá a práci děla opravdu perfektně, jsem čekal hodinu a deset minut, zatímco pán, který si řekl o dvě kila na účet, seděl celou dobu vedle na židli a hrál hry.
Pokud by někdo využil této nabídky, nechť volí slečnu.
Vyjádření podniku
Před 4 roky
Dobrý den,
Omlouváme se za způsobené potíže.
Již v popisu a instrukcích jak lze voucher uplatnit, jsou jasné instrukce k uplatnění voucheru. Voucher na akademický pánský střih je služba pouze k akademistům/učňům a proto je potřeba zvolit službu “pánský střih - TRAINEE”, a do poznámky uvést kód vašeho voucheru, pokud jste tak neučinil, nelze váš voucher uplatnit.
Pokud jste se cítil nečím být dotčen, mrzí nás to. Ale pro uplatnění voucherů máme jasně stanovená pravidla a tím, že jste se objednal k již zkušenému holiči a zabral mu tak tím místo, na které se mohl objednat jiný klient jste nám způsobil nepříjemnosti minimálně v hodnotě ceny jednoho pánského střihu. Tato vaše recenze je dosti nefér pokud vezmeme v potaz, že jsme vám rovnou na místě nabídli možnost si počkat na střih či využít střih u kolegy s tím, že vám dá slevu z normální ceny. V normálním případě by jsme vám ani nemuseli voucher uplatnit, jelikož jste nedodržel postup při rezervaci.
I tak se vážíme vaší návštěvy.