Hotel jako takový není zlý, i wellness je obstojne, ale večeře vám ten zážitek znechutí.
Nedoporučuji!!! Hotel je hezký, udržovaný, pro mě měli i dostačující wellness, ale celý zážitek mi byly schopné vždy zkazit na večeři. Ať už páteční večeře tak i ta sobotní.
Páteční večeře – obsluha bez zájmu, za dobu návštěvy se ani jednou nezeptali, jestli ještě něco nepotřebujeme, hranolky nebyly posílené, ale vůbec, nebylo tam ani zrnko, když jsem požádal o tatarku, řekli že donesou, samozřejmě jí nedonesli. Jídlo průměr, ale beru že jídlo, které bylo v ceně wellness nebude top.
Sobotní večeře – měli tam 3 oslavy najednou, lidé chodili a neměli si ani kam sednout, protože 75% kapacity restaurace zabrali hosté, kteří nebyli ubytováni v Hotelu. Donesli nám špatné polévky, měli jsme objednaný Boršč a hřibovou polévku, místo toho donesli dvě hřibové, když jsme černovlasému pánovi řekli, že by jsme to chtěli vyměnit, místo jakékoliv omluvy převrátil oči a naštvaně polévku odnesl, po 15ti minutách jsme se dočkali i Boršče. Po té alespoň trochu zážitek vylepšil Jakub, který přišel dokonce 2× zjistit, jestli je vše v pořádku, jestli něco nepotřebujeme. Nicméně, po dezertu, kdy jsme samozřejmě položili příbor do polohy „dojedli jsme“ i přes několikanásobný oční kontakt obsluhy se stolem už jsem to nezvládl a odešel jsem po 25ti minutách bez podepsání účtu. Po chvíli volal Jakub na pokoj (to je bohužel zrovna ten jediný šikovný), že mám přijít podepsat účet, řekl jsem, že už nikam nejdu, nakonec přišel až na pokoj a alespoň se omluvil, řekl, že toho mají moc.
Totální selhání Restaurace a znechucení celého jinak poměrně obstojného zážitku. Chudák Jakub, kdyby byli všichni aktivní jako on, bylo by to o něčem jiném. Neberte si v době večeřích takové velké množství hostů z venku, když to následně absolutně nestíháte.
Vyjádření podniku
Před 2 měsíci
Dámy a pánové,
Velmi mě mrzí, že jsme během jídla nesplnili vaše očekávání. Rozumím vzneseným komentářům, jsem rád, že se číšník navzdory všemu nakonec té výzvě postavil. Rádi bychom tuto možnost měli i na místě, v hotelu. Předání této informace na recepci nebo vedoucímu ve službě by jistě problém vyřešilo způsobem, který by byl pro obě strany uspokojivý. Naše služby doporučujeme, management je vždy k dispozici a je na místě mimo jiné, aby takovým situacím předcházel. Jsem rád, že samotný hotel i wellness splnily Vaše očekávání. Celkové hodnocení, které doufám a vím, může být vyšší.
S pozdravem
Provozní ředitel hotelu
Odpověď byla automaticky přeložena.
Zobrazit originál (v polštině)
Szanowni Państwo,
jest mi niezmiernie przykro, że nie spełniliśmy Państwa oczekiwań podczas posiłków. Rozumiem przekazane uwagi, cieszę się, że mimo wszystko kelner stanął na koniec na wysokości zadania. Chcielibyśmy również mieć taką szansę na miejscu, w hotelu. Przekazanie tej informacji do recepcji czy dyżurującego kierownika na pewno rozwiązałoby temat w satysfakcjonujący dla obu stron sposób. Polecamy swoje usługi, kierownictwo zawsze jest dostępne i jest na miejscu między innymi po to by przeciwdziałać takim sytuacjom. Cieszę się, że sam hotel i wellness spełniły Państwa oczekiwania. Ocena całości mam nadzieję i wiem, że może być wyższa.
Pozdrawiam serdecznie
Dyrektor Operacyjny Hotelu