Pozitivní je snad pouze lokalita a rychlost rezervace.
Voucher využila má maminka, ošetření bylo průměrné, v ceně bylo pouze základní ošetření a ošetření galvanickou žehličkou, vše ostatní bylo za příplatek. A na dotaz, kolik maminka doplatí, jí bylo řečeno, dejte mi 200 a dobrý. ( nic navic nebylo provedeni, ani trhani obočí) Zde se o spokojenosti hovořit nedá.
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Dobrý den, mrzí mě, že Vaše maminka nebyla spokojená, ale ráda bych se k celé situaci také vyjádřila. První věcí je, že by bylo vhodné si před koupí jakéhokoliv poukazu přečíst, co je v něm vlastně zahrnuto a tak nějak nepřijít do salónu "na slepo". Tento voucher obsahuje následující služby: odlíčení a tonizace pleti, peeling, čištění pleti, masáž obličeje a ošetření galvanickou žehličkou.
Je na uvážení každého zákazníka, zdali bude investovat své peníze do voucheru obsahujícího tyto služby.
Jak jste sama potvrdila ve Vámi napsaném textu, tyto služby byly opravdu vykonány. Přijde mi tudíž zvláštní zakoupit si nějaký poukaz a následně si stěžovat, že byly provedeny služby, které poukaz zahrnuje.
Myslím také, že je zcela pochopitelné, že v případě chce-li zákazník využít služeb nad rámec zakoupeného voucheru, smí si za to provozovatel účtovat peníze.
Tím jsem se chtěla vyjádřit k Vaší výtce, že "vše ostatní bylo za příplatek." Jistě uznáte, že poukazy nemůžou fungovat na principu, že by zákazník přišel s voucherem zahrnujícím určité služby ale provozovatel by mu následně zadarmo poskytnul vše, co by mu na očích viděl.
Taktéž si myslím, že je poněkud zkreslená celá Vaše výtka ohledně doplácených služeb za 200 Kč. Jestliže Vaše maminka doplácela tuto sumu, odpovídala částka provedeným službám navíc. Věřte, že nemám zapotřebí brát si od zákazníků peníze jen tak a následně neposkytnout žádné služby, jak jste to výše vylíčila vy.
Celá situace mě velmi mrzí a doufám, že na základě výše vyjasněných skutečností změníte náhled na celou věc.
Přeji pěkný den
Kamila Weissová