On 6/12/2020 Vlasta Boublíková (V.Boublikova@seznam.cz) wrote:
Dobrý den,
naše dovolená v penzionu U Veterána již proběhla a věřte, že už nikdy více. Zaplatili jsme si poplatek za malého psa (ši-tsu), který podle pana majitele směl být jen venku nebo na pokoji. Jezdíme s ním několik let, ale s tímto jsme se ještě nesetkali, proto bych chtěla varovat všechny, které by napadlo tam jet s malým pejskem, aby si to rozmysleli. My to vyřešíli tak, že jsme měli s sebou kočárek na psa a v tom jsme ho vozili. Na to, že pes se nesmí sám pohybovat jsem byla upozorněna po snídani panem majitelem. Upozornění bylo takové, že na mě vlétl a dost neurvale mi oznámil, že takhle ne, že pes na snídani s námi nesmí. přitom ležel pod židlí a nikdo o ni ani nevěděl. Když jsem šla ze snídaně, nechala jsem si pana majitelem zavolat a chtěla jsem se s ním v klidu domluvit, jak to řešit. Místo slušného rozhovoru jsem se dočkala pouze velmi a velmi arogantního jednání a aniž bychom si co vysvětlili odešel i přes moji námitku, že jsme se na ničem nedomluvili. Jeho jednaní ostatní hosté také odsoudili. Co se týká kuchyně, to je další propadák. Stále jen brambory a něco k tomu. Jen jednou jsme si dali španělského ptačka s rýží. Kopec rozvařené rýže, na tom ptáček, který se jen tvářil, že je ptáček a to vše přelité univerzální hnědou omáčkou. Všichni hosté, kteří si toto jídlo dali to nesnědli. Byl to propadák. To, že vydávají zelnačku za boršč a kulajda byla tmavá voda, kde jsme všichni hledali houby( asi 3 malé kousky), vejce jsme nenašli. Možná ho měl zrovna jiný host. Snídaně měli být formou bufetu. Ale ráno jsme dostali plátek sýra, plátek šunky a vajíčko nebo párek, máslo v mističce jen tak tak a ne vcelku, ale v kouscích. Až když jsme se s hosty ozvali a jedna paní si ze zoufalství koupila džem, se snídaně zlepšily.
Pátrala jsem, proč je tam tak špatná kuchyně a zjistila jsem, že tam vaří Ukrajinka. To je jako kdybych já přijela na Ukrajinu a chtěla tam vařit jejich jídla, To bych neměla šanci.
Jinak servírky byly velice příjemné, hlavně ta tmavovlasá, bohužel jméno nevím. I přesto, že na pokoji bylo čisto(což je samozřejmost), bych tam nejela. Po letech to bylo nejhorší ubytování.
Manželé Boublíkovi
---------- Původní e‑mail ----------
Od: Slevomat.cz <hezkyden@slevomat.cz>
Komu: v.boublikova@seznam.cz
Datum: 11. 6. 2020 19:00:28
Předmět: Byli jste spokojeni s voucherem?