
Slevomat je v televizi. Hvězdami obrazovek jsou samotní podnikatelé

Od posledního májového týdne můžete Slevomat potkávat v televizi, na stanicích Primy a Novy. Hlavními hrdiny reklamních spotů jsou ti, kteří si to právě teď zaslouží nejvíc – majitelé dlouho zavřených podniků. Jak vlastně tohle natáčení a předávání příběhů probíhalo? Pojďte se podívat!

O své příběhy se s námi podělili Tomáš Kupčík a Jaromír Beneš z Rožnovských pivních lázní, Maria Žižlavská z Oslí stezky i Vladimír Žitný z estetického centra To Well.
Casting začíná
Když jsme se začátkem jara rozhodli, že letos chceme v televizi
vidět podnikatele ze Slevomatu, bylo jasné, že výběr nebude
jednoduchý. Zajímavý příběh, který stojí za to ukázat, má totiž
spousta z nich.Na teambuildingu v Brdech jsme se 8. 2. poprvé bavili o tom, že bychom
v televizní reklamě chtěli vidět naše obchodní partnery.
Abychom si možnosti alespoň trochu zúžili, stanovili jsme si pár kritérií – brali jsme ohled třeba na hodnocení nabídek našimi zákazníky (4,3 z 5 hvězdiček a vyšší) nebo na délku spolupráce. Do zvažovaných podniků jsme vyrazili na obhlídku, povídali jsme si s majiteli… a po pár týdnech bylo jasno!
2864 kilometrů mezi Prahou a Rožnovem
Náš z poloviny interní a z poloviny externí štáb vyrazil nejdřív do Rožnovských pivních lázní,
kde strávil rovnou 3 dny. Mají tady toho totiž hodně: hotel, restauraci,
kavárnu, pivovar, vnitřní i venkovní lázně a také Beskydy za okny.
Každé tohle místo (snad kromě těch Beskyd) bylo třeba nasvítit, to zabere
vždycky zhruba hodinu času. O vizáž účinkujících se ještě před nástupem na scénu postarala maskérka Veronika Vechová. Na kameře je vidět
všechno, lehkému make-upu se proto nevyhnou ani pánové.Kromě natáčení jsme si s majiteli lázní, panem Tomášem a panem Jaromírem,
také povídali.
O tom, na jaké novinky se můžete těšit, co v Rožnovských pivních
lázních ochutnat nebo jak je vlastně baví spolupráce se Slevomatem.
A proč
těch 2864 kilometrů? I když je Rožnov pod Radhoštěm ta
nejvzdálenější lokalita, do které jsme se v rámci kampaně vypravili,
jeli tam někteří z nás rovnou čtyřikrát. Třeba
dotočit záběry z dronu v den, kdy venku konečně přestalo sněžit a pršet.

Vzhůru na Oslí stezku!
Druhou natáčecí zastávkou se stala Oslí stezka u Svárova, kterou provozuje
Maria Žižlavská se svou rodinou. Když Maria tuhle netradiční zážitkovou
farmu založila, chtěla, aby se o ní dozvědělo co nejvíc lidí. Napadlo ji
oslovit Slevomat a během prvního týdne spolupráce se nám společně
povedlo prodat okolo 100 voucherů. Dnes mají na farmě
15 oslíků, které si můžete přijít podrbat nebo s nimi vyrazit
na procházku – a klidně ji zakončit piknikem na vyhlídce.Během natáčecího dne jsme zažívali to, co ostatní zákazníci. Vyčistili jsme
si oslíky, vyrazili na pětikilometrovou procházku a na vyhlídce vybalili
piknikový koš.
Protože
je tahle procházka úplně ideální pro rodiny s dětmi,
cestu s námi absolvovala Kačka
Osičková s manželem a dcerou. Kačku už možná z některých
slevomatích videí znáte, natočila s námi totiž i několik recenzí
zážitků.

Filmařský slovníčekŘada oborů má svůj vlastní slang, a jinak tomu není ani u natáčení. Pro zajímavost jsme vám sepsali pár výrazů, které používáme docela často:
|
Kosmetický salon, do kterého bude chodit celý Slevomat
Salon To Well se Slevomatem spolupracuje už 8 let, během kterých jsme vymysleli skoro
1000 akcí a prodali 17 000 voucherů. A i z jiných
důvodů bylo natáčení v pražské pobočce vyloženě radostné: přijeli
jsme 4 dny před plánovaným otevřením salonů po lockdownu! Majitel
Vladimír Žitný nám tak odpovídal nejen na otázky pro účely rozhovoru,
ale i na dotazy ohledně prvních volných termínů.Zkrášlující
procedury se těžko ukazují bez zákazníků, a tak si ve spotu
zahrála naše kolegyně Karla Popelínská. “Natáčení v salonu
To Well bylo moc příjemné, a pro mě obzvlášť, protože stačilo si
lehnout a relaxovat”, říká Kája.

330 GB natočeného materiálu, 168 hodin postprodukce
A také 56 šálků vietnamské kávy a 15 především “béčkových” hororů, u kterých se prý dá dobře vypnout. Tak popisuje svůj poslední měsíc práce na kampani
režisér a zároveň střihač Marek Vohryzka. U každého videa se staral
o postprodukci, která kromě výběru nejlepších záběrů a střihu
zahrnuje třeba také nasazení grafiky a animace.
Co bude dál?
Slevomat už 11 let propojuje podniky s novými zákazníky, kteří denně hledají inspiraci, kam vyrazit na dovolenou a co nového zažít. Příběhů, které za tím stojí, jsou stovky – a i v nadcházejících měsících se vám jich budeme snažit ukázat co nejvíc. Pokud sami máte tip na nějaký, který bychom rozhodně neměli opomenout, dejte nám vědět!
Jak se vám článek líbil?