S čím vám můžeme pomoci?
Než nám napíšete, vyberte, z jaké oblasti je váš dotaz.
Nejčastější dotazy
Díky naší spolupráci s pojišťovnou Colonnade už nebude nemoc, úraz nebo jiná podobná komplikace znamenat, že přijdete o peníze, které jste zaplatili za dovolenou. Pojištění storna pro vás tuhle situaci vyřeší a vy dostanete zpátky minimálně 90 % ceny. Stačí si vybrat pobyt s termínem a při nákupu rovnou sjednat pojištění.
Kompletní seznam toho, co pojištění storna kryje a co ne, naleznete v pojistných podmínkách a předsmluvních informacích.
Další informace jsou k nalezení zde.
Jestli opravdu budete mít tu smůlu a nebudete moci na svou vysněnou cestu vyrazit, kontaktujte neprodleně pojišťovnu Colonnade. Nejlépe online na jejích internetových stránkách, e‑mailem skody@colonnade.cz nebo telefonicky +420 234 108 311. Uveďte číslo pojistné smlouvy, které najdete po sjednání pojištění ve svém e‑mailu „Potvrzení o uzavření pojistky“ nebo na svém voucheru. Pak bude třeba pojišťovně platbu za pobyt prokázat, například výpisem z internetového bankovnictví nebo kopií příjmového dokladu ubytovatele. Doložit musíte také důvody zrušení nebo přerušení cesty. Jakmile bude pojišťovna všechny doklady mít, vyplatí vám pojistné plnění do 15 dní.
Další informace naleznete zde.
Vytiskneme vám váš voucher v dárkovém vzhledu a zabalíme do vámi vybraného dárkového balení.
Pomůžeme vám s výběrem vhodné nabídky a samotným nákupem.
Vaše papírové benefitní poukázky vám během pár minut převedeme na kredity, za které můžete na Slevomatu nakoupit vybrané nabídky.
Vaši objednávku si u nás můžete vyzvednout ihned po zaplacení, kdykoliv v otevírací době pobočky.
Platnost voucheru naleznete ve vašem profilu v sekci Moje nákupy. Pokud jste voucher dostali jako dárek, nejprve si jej musíte nasdílet do svého profilu. Snadno to provedete zde.
Platnost voucheru bohužel nelze prodloužit. Pokud ho nestihnete využít, můžete požádat o refundaci v kreditech nebo ho darovat někomu jinému. Refundaci lze využít jednou ročně – kredity v plné hodnotě voucheru vám budou vráceny s platností 6 týdnů. Členové Premium Klubu mají navíc možnost až 4 dalších refundací (jednu za každé čtvrtletí).
Podrobné informace o využití najdete přímo na zakoupeném voucheru. Jakmile vám dorazí e‑mail s voucherem, stačí kliknout na odkaz – zobrazí se všechny potřebné údaje i kontakt na poskytovatele. Pokud e‑mail nenajdete, voucher najdete vždy ve svém profilu v sekci Moje nákupy po přihlášení na Slevomat.cz.
U každé nabídky naleznete storno podmínky, které vám sdělí, zda a jak můžete termín změnit. Voucher s konkrétním termínem je závazný a není možné jej stornovat ani refundovat. Poskytovatel s vaší účastí počítá, a pokud se nedostavíte, voucher propadá bez náhrady. Voucher však můžete prodat nebo darovat někomu jinému. Podmínky změny termínu najdete vždy u konkrétní nabídky.
Abyste voucher mohli hodnotit, musí být uplatněný. Podíváte-li se do vašeho profilu do sekce Moje nákupy – vouchery k hodnocení, ukáže se vám vedle voucheru tlačítko Hodnotit. Po jeho rozkliknutí můžete hodnocení přidat. Za vaše první hodnocení této nabídky od nás dostanete 10 kreditů. Platí to pro slovní hodnocení doplněné o autentickou a relevantní fotografii, kterou jste dosud nepoužili u žádné jiné recenze na Slevomatu. Dobu, po kterou můžete hodnocení přidat, najdete ve stejné sekci.
Zakoupený voucher je možné vždy najít i pro přihlášení ke svému profilu v sekci Moje nákupy. Přihlášení ke správné e‑mailové adrese můžete ověřit v nastavení Osobního profilu. Pokud e‑mail s voucherem nemůžete ani přesto najít, doporučujeme zkontrolovat složku Spam, hromadnou poštu, či složku Promo akce.
Voucher v elektronické podobně zasíláme na zadanou e‑mailovou adresu okamžitě po připsání vaší platby. U většiny platebních metod připsání platby trvá zpravidla do 5 minut. U bankovního převodu může přijetí platby trvat až 4 dny.
Všechny naše vouchery jsou přenosné a neuvádíme na nich cenu, takže je můžete darovat komukoli.
Možnosti darování:
- Elektronicky – přepošlete e‑mail s voucherem nebo ho obdarovanému nasdílejte přes tuto stránku.
- Vytištěný voucher – můžete ho vytisknout a osobně předat.
- V dárkovém balení – při nákupu zaškrtněte Tohle kupuji jako dárek, přidejte dárkové balení a vyberte způsob doručení. Dárková balení si můžete prohlédnout zde.
Pokud nevíte, jaký zážitek vybrat, můžete darovat dárkovou kartu. Obdarovaný si pak vybere sám. Více o dárkových kartách naleznete zde.
Nejčastěji se jedná o 2 problémy:
Prohlížeč, který používáte, není aktuální. Zkuste jej aktualizovat na nejnovější verzi a promazat cookies v nastavení (respektive „Možnosti internetu“), případně prohlížeč změnit.
Pokud se problém vyskytl při platbě objednávky, zkontrolujte prosím, zda máte povolené platby kartou online nebo zda jste nepřekročili denní limit pro platbu kartou online.
Pokud ani jedna z možností nepomůže, kontaktujte nás a my vám pomůžeme.
Platbu u nás můžete provést několika způsoby:
- Online kartou (včetně Apple Pay a Google Pay, pokud je máte aktivované).
- Přes platební služby Skip Pay, Twisto a Twisto Nákup na třetiny.
- Bankovním převodem.* V hotovosti na jakékoliv pobočce Sazky (do 24 000 Kč).
- Na naší pobočce platební kartou nebo benefitní kartou.
- Pomocí kreditů, FKSP nebo zaměstnaneckých benefitů.
- Ze zahraničí lze platit pouze kartou, bankovní převod není možný.
V případě, že zakupujete voucher na využití služby last-minute, je možné, že v košíku bude na výběr pouze platba kartou. Platba k nám musí dorazit zavčasu, abyste měli jistotu, že o nabídku nepřijdete.
Vouchery na konkrétní termín (pobyt, vstupenky do divadla atd.) nelze zaplatit bankovním převodem.
Ze zahraničí nepřijímáme platby bankovním převodem, ale můžete využít platbu kartou. Záleží na vaší bance, ale za transakci kartou většinou nic neplatíte, nebo je částka výrazně nižší než u mezinárodního bankovního převodu. Navíc voucher získáte ihned. Pokud nemáte povolenou platbu kartou, doporučujeme kontaktovat vaši banku – ta vám může transakci povolit například na jeden den.
Z bezpečnostních důvodů můžeme akceptovat pouze karty vydané bankami z EU.
Twisto je platební metoda, která využívá odložené platby. Twisto okamžitě objednávku uhradí za vás a vy mu peníze zašlete do 14 dní bankovním převodem. Tento způsob platby je výhodný, pokud zrovna nechcete nebo nemůžete zaplatit ze svých finančních prostředků. Funguje to tak, že si vytvoříte objednávku, Twisto ji za vás zaplatí a do e‑mailu vám přijdou platební údaje. Pokud Twistu zaplatíte do 14 dnů, nečekají na vás žádné poplatky.
Díky této platební metodě můžete rozložit platbu za Váš voucher. Po dokončení objednávky zaplatíte 1/3 ceny a voucher máte ihned k dispozici. Zbytek částky je nutné doplatit dle VOP společnosti Twisto.
Zaplatit můžete také formou FKSP (fond kulturních a sociálních potřeb).
1) Vyberte vhodný pobyt na který lze čerpat FKSP (vždy najdete označení u dané varianty nabídky).
2) V košíku zaškrtněte možnost „Chci využít FKSP“ a v dalším kroku košíku vyplňte potřebné informace pro zálohový doklad pro vašeho zaměstnavatele (dle jeho pokynů).
3) Vyberte možnost platby depozitu (online platba kartou, běžný bankovní převod v případě voucherů bez termínu) a uhraďte vaší objednávku. Depozit je vratný v plné výši a bude vám navrácen obratem po uhrazení od vašeho zaměstnavatele.
4) Vygenerovanou zálohovou fakturu předejte vašemu zaměstnavateli, na základě které proplatí váš vybraný pobyt v plné výši a my vám obratem pošleme zpět váš depozit.
Jako další formu FKSP můžete zvolit i FKSP poukaz. Další informace naleznete v sekci Fond kulturních a sociálních potřeb.
Své body z benefitů si u nás můžete proměnit na kredity a zároveň si u nás můžete vyměnit i papírové poukázky. Více informací najdete zde: www.slevomat.cz/benefity.
Existují hned dvě možnosti, jak si můžete nahrát kredity z dárkového poukazu.
Na této stránce zadejte kód z dárkového poukazu. Částka se vám převede na kredity, za které můžete nakoupit cokoliv z naší nabídky (v případě univerzálního poukazu), nebo cokoliv z dané kategorie, pokud máte dárkový poukaz na konkrétní kategorii. Kredity není možné využít na úhradu dárkových poukazů a charitativních nabídek.
Druhou možností je uplatnění dárkového poukazu v košíku v sekci platba, kde najdete tlačítko Uplatnit dárkový poukaz. Do tohoto pole vložte váš kód z dárkové karty. Kredity z dárkového poukazu budou ihned v plné výši připsány na váš účet. Můžete je využít okamžitě, nebo si je schovat pro další nákupy. Ani v tomto případě nelze kredity z dárkového poukazu využít na úhradu dalších dárkových poukazů a charitativních nabídek.
Na využití kreditu máte 12 měsíců od zakoupení. Není potřeba vyčerpat vše najednou, klidně své kredity rozložte do několika objednávek.
Pokud zašlete částku vyšší, než je cena objednávky, nic se neděje. Přeplatek samozřejmě obratem vrátíme a voucher vám bez problémů odešleme. Pokud zašlete nižší částku, než je cena objednávky, celá platba se vrátí na váš bankovní účet, o čemž budete informováni e‑mailem. K dokončení objednávky voucheru stačí zaslat správnou částku znovu, jakmile se o nesprávné výši platby dozvíte. Určitě si při tom zkontrolujte, jakou platnost mají vaše platební údaje. Můžeme je pro vás prodloužit, abyste druhou platbu stihli.
Bez variabilního symbolu bohužel nepoznáme, jakou objednávku platíte. Pokud nám zašlete platbu s chybným VS, peníze automaticky pošleme zpět a na vašem účtu se objeví do 5 pracovních dní. Pokud přijdete na to, že platbu jste provedli pod špatným VS, prosím kontaktujte nás. My ověříme, zda je ještě možné zaplatit znovu.
Pokud máte o voucher stále zájem, prosím, zaplaťte jej co nejdříve. Jestliže je to více než 5 dní od objednávky, tak nás, prosím, kontaktujte. Ověříme, zda je ještě možné objednávku uhradit. Pokud pošlete peníze později a voucher vám již nebudeme schopni poslat, peníze se vám automaticky vrátí na váš účet.
Ověřte prosím, zda e‑mail s podklady k platbě nespadl do spamu. Pokud používáte e‑mailovou adresu končící @seznam.cz, @email.cz, @post.cz, @spoluzaci.cz, @stream.cz nebo @firmy.cz, může být e‑mail ve složce Hromadné. Jestliže používáte Gmail, doporučujeme zkontrolovat složku Promo akce nebo Promotions či Spam.
Potvrzení o přijetí platby si vždy po nákupu můžete stáhnout přímo v sekci Moje nákupy, v podsekci Objednávky.
Pokud potřebujete daňový doklad pro nákup na firmu, můžete si o něj zažádat již během nákupu, před samotným zaplacením zaškrtněte políčko Nákup na firmu a vyplňte vše potřebné. Pokud jste tak neučinili již během objednávky, můžete si do 14 dní zažádat o doklad přímo z vašeho profilu v sekci Objednávky. Na tomto místě můžete zažádat o doklad i mimo nákup na firmu, není potřeba mít IČO. Dodavatel zboží nebo služby vám doklad e‑mailem zašle v nejbližší možné době. Zažádat o daňový doklad můžete vždy jen u zaplacené objednávky.
Pokud nakupujete zboží, vytištěná faktura vám obvykle dorazí spolu s balíčkem. Pokud by se tak nestalo, neváhejte se obrátit rovnou na prodejce.
Pokud potřebujete proforma (zálohovou) fakturu, objednávku nebo daňový doklad pro čerpání z Fondu kulturních a sociálních potřeb, vyberte si z naší nabídky FKSP pobytů . Zde vám bude zálohová faktura i objednávka vystavena okamžitě po objednávce a daňový doklad po zaplacení objednávky, navíc si v nich můžete přidat do poznámky všechny potřebné údaje, které po vás zaměstnavatel žádá.
Potřebujete potvrzení o zaplacení charitativního příspěvku? Potvrzení o daru vám na přání vystavíme. Po uhrazení částky můžete o potvrzení zažádat ze svého profilu. Vyberte záložku Doklady a podpoložku Žádost o potvrzení poskytnutí daru pro uplatnění daňových slev. Potvrzení vám dorazí v nejbližší možné době do vaší e‑mailové schránky.
Orientační lhůta pro doručení objednávky je uvedena v každé nabídce ještě před zakoupením zboží. Po zaplacení objednávky je předpokládaná doba dodání uvedena v detailu objednávky v sekci Moje nákupy. Pokud už očekávaná doba dodání uplynula, spojte se, prosím, přímo daným obchodem, jehož kontaktní údaje najdete rovněž v detailu objednávky v sekci Moje nákupy, či v dané nabídce.
Slevomat není přímý dodavatel zboží, funguje jako zprostředkovatel prodeje. Z tohoto důvodu nemáme sledovací číslo zásilky k dispozici. Stav objednávky vám prověří obchod, který vám zboží doručuje. Kontaktní údaje obchodu najdete v detailu objednávky v sekci Moje nákupy, či v dané nabídce.
Pokud už očekávaná doba dodání objednávky uplynula, kontaktujte, prosím, přímo daný obchod. Kontaktní údaje najdete v detailu objednávky v sekci Moje nákupy.
Je nám líto, že nejste se zbožím spokojení. Za účelem podání reklamace je nutné spojit se s přímým prodejcem zboží. Kontaktní údaje obchodu najdete na faktuře nebo v detailu objednávky v sekci Moje nákupy.
Je nám moc líto, že objednávka nedopadla podle vašich představ. Nepoužité zboží můžete do 14 dní od převzetí vrátit a tím odstoupit od kupní smlouvy (výjimky ze zákona zde). Adresu pro vrácení zboží společně s kontaktem na prodejce najdete v detailu objednávky v sekci Moje nákupy. Náklady na dopravu při zaslání zboží zpět hradí kupující.
Kredity jsou peníze na Slevomatu a 1 kredit = 1 Kč. Využít je můžete na svůj nákup, kolonka pro uplatnění kreditů se ukáže v posledním kroku objednávky, u výběru platební metody. Kredity se od celkové částky odečtou nebo vám pokryjí celý nákup. Přehled svých kreditů najdete ve svém účtu.
Kredity i slevový kód můžete získat z Kolotoče štěstí, marketingových akcí a Truhly pokladů. Kredity jako dárek můžete obdržet k narozeninám či svátku. Při refundaci voucheru se vám na váš nákupní profil vrátí celá hodnota nevyužitého voucheru v kreditech. Kredity také získáte za vaše první hodnocení dané nabídky a pokud obsahuje slovní zpětnou vazbu a autentickou, relevantní fotografii, kterou jste dosud nepoužili u žádné jiné recenze na Slevomatu. Kredity si k nám můžete nahrát z benefitů nebo peněz. Dárkové karty a elektronické dárkové poukazy fungují také na principu kreditů.
1. Kredity uplatníte v košíku v sekci Platba, kde si volíte způsob platby (kartou, převodem, aj.). Stačí zaškrtnout políčko Uplatnit xxx kreditů. Pozor na to, že abyste měli možnost uplatnit kredity, musíte být přihlášeni e‑mailem, kde máte kredity k dispozici – jinak se vám políčko nezobrazí.
Cena objednávky se vám ihned po zaškrtnutí políčka sníží o hodnotu kreditů. Kredity lze uplatnit na objednávku v hodnotě 150 Kč a vyšší. Zákazníci v Premium klubu mohou kredity uplatnit na objednávku v jakékoliv výši. Platnost kreditů je vždy časově omezená, stejně tak některé kredity je možné využít jen na určité typy zboží či služeb. Vše si můžete zkontrolovat ve svém účtu v sekci Kredity. Naleznete zde i celou historii svých kreditů.
Kredity není možné použít na nákup dárkových karet, dárkových poukazů, charitativních nabídek ani pobytů hrazených z FKSP.
Slevový kód uplatníte v košíku v sekci Platba. Stačí zaškrtnout políčko Uplatnit slevový kód. Pozor na to, že musíte být přihlášeni svým e‑mailem, jinak se vám políčko nezobrazí. Cena objednávky se vám automaticky přepočítá a sníží.
Platnost vašich kreditů a slevových kódů najdete po přihlášení do svého profilu, konkrétně v sekci Kredity. Objevíte tam taky, na co přesně je můžete uplatnit.
Platnost kreditů i slevových kódů je vždy časově omezená.
Kredity lze uplatnit na objednávku v hodnotě 150 Kč a vyšší. Zákazníci v Premium klubu mohou kredity uplatnit na objednávku v jakékoliv výši. Kredity není možné využít na úhradu dárkových karet, poukazů, charitativních nabídek ani pobytů hrazených z FKSP.Slevový kód lze uplatnit na objednávku v jakékoliv výši.
Slevový kód nelze uplatnit na nabídky CK Čedok, Der Touristik či na některé specifické nabídky. V takovém případě je nabídka označena větou Na tuto nabídku není možné uplatnit slevový kód. Slevové kódy nelze využít na dopravu zboží, dárkové balení, dárkové poukazy a karty, výměnu dárku, příspěvky na charitativní projekty a pobyty hrazené z FKSP.
Pokud máte na svém účtu více kreditů různého původu, uplatní se u objednávky v tomto pořadí:
Nejdříve se uplatní kredity, které mají nějaké omezení, na příklad na konkrétní kategorii, online termín, minimální částku objednávku nebo zemi destinace.
Pokud máte více druhů kreditů s nějakým omezením, nejdříve se uplatní ty s nejkratší platností.
Jako další se uplatní kredity bez omezení, opět nejdříve ty s nejkratší platností.
Své benefitní body nebo papírové poukázky si u nás můžete převést na kredity, které pak použijete při platbě.
Na stránce www.slevomat.cz/benefity. vyberete benefitní společnost, u které benefitní body máte. Zvolíte typ benefitní karty nebo účtu, vyplníte počet bodů, které chcete převést, a zvolíte typ využití. U konkrétní nabídky vždy najdete zda se na ni dají využít benefitní body a také do jaké kategorie patří.
Vybraný zážitek nebo dovolenou vložte do košíku. Kredity uplatníte v košíku v sekci Platba, kde si volíte způsob platby (kartou, převodem, aj.). Stačí zaškrtnout políčko Uplatnit xxx kreditů. Pozor na to, že abyste měli možnost uplatnit kredity, musíte být přihlášeni e‑mailem, kde máte kredity k dispozici – jinak se vám políčko nezobrazí.
Kredity lze uplatnit na objednávku v hodnotě 150 Kč a vyšší. Zákazníci v Premium klubu mohou kredity uplatnit na objednávku v jakékoliv výši.
Převod bodů je závazný. Bohužel je nelze převést zpět na benefitní účet, prodloužit je ani změnit typ využití. Pokud jste si již nějakou nabídku vybrali, doporučujeme si benefitní body jednoduše převést proklikem ze záložky Benefity. Tato záložka je dostupná u každé varianty nabídky, na niž lze body uplatnit
Mrzí nás, že se vám kredity ještě nepřipsaly. Ničeho se nebojte, společně je dohledáme.
Napište nám, prosím, přes kontaktní formulář níže tyto údaje:
název vaší benefitní společnosti
jméno a příjmení majitele benefitního účtu
datum a čas převodu
počet převedených bodů
e‑mail, na který jste body převáděli
Vaše ztracené benefity pak jistě najdeme.
Kredity se připisují pravidelně a co nejdříve po obdržení zásilky. Pokud je však na svém profilu nevidíte ani po 7 dnech od odeslání, kontaktujte nás. K vyřešení budeme potřebovat podací číslo zásilky, jméno uvedené na formuláři a e‑mailovou adresu, na kterou máme kredity připsat.
Ano, benefitní dárkový poukaz lze zakoupit za benefitní body. Více informací naleznete zde: https://www.slevomat.cz/benefity/darkovy-poukaz
Najděte si nabídku, o kterou máte zájem. Ve spodní části nabídky naleznete tlačítko Benefity. Po kliknutí na toto tlačítko vyberte vaši benefitní společnost. Poté budete přesměrováni na stránku pro převod benefitů. Automaticky budete mít vybraný správný typ využití. Máte tak mít jistotu, že kredity převádíte na správnou kategorii a půjdou na zvolenou nabídku uplatnit. Na této převodní stránce již jen zvolíte typ vaší karty/benefitního přihlašování a zadáte počet bodů.
Pokud máte na svém účtu více kreditů různého původu, uplatní se u objednávky v tomto pořadí:
Nejdříve se uplatní kredity, které mají nějaké omezení, na příklad na konkrétní kategorii, online termín, minimální částku objednávku nebo zemi destinace.
Pokud máte více druhů kreditů s nějakým omezením, nejdříve se uplatní ty s nejkratší platností.
Jako další se uplatní kredity bez omezení, opět nejdříve ty s nejkratší platností.
Registrace profilu proběhne automaticky s vaším prvním nákupem. Tím vznikne váš Slevomat profil, ke kterému je možné se přihlásit pod e‑mailovou adresou zadanou během nákupu. Díky registraci získáte mimo jiné přístup k detailním informacím o svých nákupech, kreditech a slevových kódech.
Bez nákupu je možné se registrovat v sekci Přihlášení.
O nové heslo můžete zažádat na stránce Zapomenuté heslo.
Samozřejmě, frekvenci a obsah zasílání novinek můžete upravit v Nastavení.
I při vypnutí zasílání veškerých novinek doporučujeme ponechat zapnuté zasílání Důležitých upozornění, které obsahují například upozornění na končící platnost kreditů a voucherů.
Podívejte se na přehled našich dárkových poukazů.
Pro své blízké si můžete vybrat plastovou dárkovou kartičku, kterou vám doručíme v krásné obálce. Pokud chcete kartičku ihned, stavte se pro ni u nás na pobočce..
Také lze pořídit elektronický dárkový poukaz, který můžete mít v e‑mailu ještě dřív :)
Kredit z dárkového poukazu platí 12 měsíců od zakoupení voucheru. Můžete ho využít najednou nebo i postupně. A kdyby vám náhodou nevyužitý poukaz propadl, 1× do roka máte nárok na 100% refundaci. Členové Premium klubu dokonce až 5× za rok.
Jednoduše. Zde zadejte kód z dárkového poukazu. Částka se vám převede na kredity, za které můžete nakoupit cokoliv z naší nabídky (mimo dárkových karet, dárkových poukazů a charitativních nabídek).
Druhou možností je uplatnění dárkového poukazu v košíku v sekci platba, kde najdete tlačítko Uplatnit dárkový poukaz. Do tohoto pole vložte váš kód z dárkové karty. Kredity z dárkového poukazu budou ihned v plné výši připsány na váš účet. Můžete je využít okamžitě, nebo si je schovat pro další nákupy. Ani v tomto případě nelze kredity z dárkového poukazu využít na úhradu dalších dárkových poukazů a charitativních nabídek.
Na využití kreditu máte 12 měsíců od zakoupení. Nemusíte vyčerpat vše najednou, klidně se obdarovávejte postupně.
Pokud máte zájem o dárkové balení, vyberte si nabídku a klikněte na tlačítko Koupit. V nákupním košíku potom kliknete na políčko „Tohle kupuji jako dárek“. V dalším kroku kliknete na „Přidat dárkové balení“ a vyberete způsob doručení. Dále vyplníte doručovací údaje a můžete připsat i věnování.
Dárkové balení vám doručíme do 4 pracovních dnů od přijetí platby. U každého voucheru musíte přidat dárkového balení zvlášť, každý voucher se totiž tiskne samostatně.
Pokud chcete dárkové balení ihned, anebo potřebujete poradit s výběrem, zastavte se na naší pobočce.
Dárkové balení je možné objednat jen na zážitky a služby. Zboží posílají přímo naši partneři. Balení proto nelze objednat, pokud již není přímo součástí nabídky.
Naše dárkové balení si můžete zakoupit pro jakýkoliv voucher na služby nebo cestování (nikoliv na zboží). Výběr ze všech variant naleznete zde.
Dárková krabička je velká jako útlá kniha formátu A5.
Pokud si chcete dárkové balení prohlédnout naživo, anebo potřebujete poradit s výběrem, zastavte na naší pobočce.
Sdílení voucheru je služba, díky které se obdarovaný vždy dozví všechny aktuální informace o svém poukazu.
Pokud někomu darujete poukaz, může si ho obdarovaný nasdílet zadáním čísla poukazu na této stránce.
Od této chvíle je už jen a jen jeho. Voucher uvidí (samozřejmě bez ceny) ve svém účtu na Slevomat.cz a my mu dáme vědět vždy, když se něco změní u poskytovatele zážitku či služby a upozorníme jej například i na blíží konec platnosti jeho poukazu. Vám pošleme informační e‑mail, o tom, kdo a kdy si poukaz nasdílel.
Zadejte kód voucheru, který jste dostali, na této stránce. Voucher bude od té chvíle nahraný na vašem účtu a my vás budeme pečlivě informovat o všech změnách i o případném konci platnosti poukazu. Kupující obdrží jen informační e‑mail, že jste si voucher nasdíleli do svého účtu.
Délku platnosti najdete v detailu každé nabídky. U cestování se snažíme nastavit vouchery s platností alespoň půl roku. Pro lokální služby, například kosmetická ošetření nebo wellness, je minimální platnost voucheru 3 měsíce. Svým blízkým ale také můžete pořídit univerzální dárkový poukaz, který má roční platnost od zakoupení a můžete s ním na Slevomatu koupit cokoliv. A kdyby vám voucher náhodou propadl, nezoufejte. Každý zákazník totiž může v plné výši refundovat 1× za rok, člen Premium klubu dokonce 5× za rok.
Zážitek nebo zboží nedoporučíme jako dárek jen tak. Musí splnit několik kritérií:
Má výborné hodnocení. Vaše průměrné hodnocení na Slevomatu je 4,7 hvězd z 5.
Je podle vašich nákupů oblíbené jako dárek.
Má dlouho platnost.
I my osobně musíme věřit, že by nás nebo naše blízké takový dárek potěšil.
Seznam těch nejlepších dárků najdete zde.
Můžete ho mít třeba hned! Elektronický dárkový voucher se objeví do minuty od zakoupení ve vašem e‑mailu. Ve svém účtu mu můžete upravit dárkový vzhled – vybrat jiný hlavní obrázek nebo přidat věnování. A poté jej nasdílet tomu, komu jej chcete darovat. Zjistěte si vše o sdílení voucheru.
Pokud chcete darovat zážitek v našem krásném dárkovém balení, dejte nám, prosím, 4 pracovní dny, než ho vytiskneme, zabalíme a doručíme na vaši adresu pomocí Zásilkovny, případně 4–6 pracovních dní Českou poštou.
Další variantou doručení je DPD, a to buď na konkrétní adresu, nebo do výdejny. Pokud objednávku uhradíte ve dnech Po-Pá do 12:30, bude Vám zásilka doručena hned následující pracovní den.
Nechcete čekat na doručení? Stavte se k nám pro zážitek v dárkovém balení osobně. Těšíme se na vás na naší pobočce.
Informace o doručení zboží najdete v detailu u každé nabídky. Liší se podle možností jednotlivých dodavatelů. Před Vánoci si prosím dejte raději větší rezervu, přepravní služby bývají tradičně přetížené. Pokud dárek nedorazí ve stanovený čas, kontaktujte prosím nejdřív dodavatele zboží, pak teprve naší zákaznickou péči. Děkujeme.
Pokud pobyt neprobíhá podle vašich představ, obraťte se, prosím, na personál, který se postará o co nejrychlejší nápravu, nebo vám nabídne vhodnou kompenzaci. Pokud se problém nepodaří vyřešit k vaší spokojenosti, požádejte o písemné potvrzení s razítkem hotelu, že jste situaci řešili. Toto potvrzení, spolu s fotografiemi, nám zašlete nejpozději 7 dnů po skončení pobytu prostřednictvím kontaktního formuláře níže. V rámci naší Garance spokojenosti vám můžeme vrátit část hodnoty voucheru v kreditech na váš Slevomat účet. Tyto kredity lze využít po dobu 6 týdnů.
Pokud zájezd neprobíhá podle vašich představ, obraťte se na personál nebo delegáta, který zajistí co nejrychlejší nápravu, nebo vám nabídne vhodnou kompenzaci. Následně je potřeba situaci řešit přímo s cestovní kanceláří. Pokud se problém nevyřeší ani s cestovní kanceláří nebo agenturou k vaší spokojenosti, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře níže. Nezapomeňte přiložit komunikaci s CK/CA, fotografie a další dostupné dokumenty. V rámci naší Garance spokojenosti vám můžeme vrátit část hodnoty voucheru v kreditech na váš Slevomat účet. Kredity lze využít po dobu 6 týdnů.
Pokud máte potíže s doručením objednávky, nebo nejste spokojeni se zbožím, obraťte se, prosím, na obchod, který vám zboží doručuje. Kontakt na prodejce najdete v souhrnu vaší objednávky. Pokud se vám s prodejcem nepodaří spojit, nebo nenajdete společné řešení, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře níže, nebo telefonicky, rádi vám pomůžeme. V rámci naší Garance spokojenosti vám můžeme vrátit část hodnoty objednávky v kreditech na váš Slevomat účet. Kredity lze využít po dobu 6 týdnů. Nepoužité zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí balíku, v rámci zákonné lhůty. Adresu a formulář pro vrácení najdete na potvrzení objednávky v sekci Moje nákupy.
Pokud se při využívání služby objeví nějaký problém, obraťte se prosím na poskytovatele, který se postará o nápravu. Pokud společné řešení nenajdete, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře níže nebo telefonicky do 7 dnů od vzniku problému. Uděláme vše pro to, abychom vám s nepříjemností pomohli. V rámci naší Garance spokojenosti vám můžeme vrátit část hodnoty voucheru v kreditech na váš Slevomat účet. Kredity lze využít po dobu 6 týdnů.
Premium klub je program pro naše věrné zákazníky. Staňte se členem Premium Klubu a užívejte si speciální výhody:
Až 4 refundace ročně navíc – jednu v každém čtvrtletí.
Cashback až 10 % – u vybraných nabídek označených štítkem Cashback vám vrátíme část sumy zpět v kreditech.
Prioritní vyřízení požadavků – vaše spokojenost je pro nás na prvním místě.
Kredity bez omezení – kredity i na objednávky v hodnotě nižší než 150 Kč.
Vybrané nabídky na Slevomatu jsou označené štítkem Cashback a jsou určené pouze pro členy Premium Klubu. Při zakoupení takto označeného voucheru odměníme členy vrácením části zaplacené částky – tzv. cashbackem ve formě kreditů na váš účet ve Slevomatu.
Kredity vám budou automaticky připsány 15 dní po zaplacení voucheru a jejich platnost bude 3 měsíce. Pokud však voucher stornujete v rámci zákonné 14denní lhůty od nákupu, kredity se nepřipíšou.
Refundace je výhoda, kterou Slevomat nabízí svým zákazníkům. Pokud vám voucher propadne, můžeme vám jeho hodnotu vrátit zpět ve formě kreditů na váš účet. Voucher nesmí být uplatněný, rezervovaný, ohodnocený nebo zakoupený přes program FKSP. Refundaci můžete využít 7–30 dní po konci jeho platnosti a můžete ji provést sami ve vašem profilu na Slevomatu. Platnost kreditů z refundace je 6 týdnů.
Každý zákazník Slevomatu může 100% refundovat 1 voucher ročně. Pokud jste členem Premium klubu, obdržíte navíc 1 bonusovou refundaci na každé kalendářní čtvrtletí. Celkově tak budete mít možnost refundovat 5× za rok jeden voucher (1× v každém čtvrtletí + 1× kdykoliv během roku). Počet zbývajících refundací naleznete ve svém profilu.
Refundaci může provést vždy pouze kupující, kredity z refundace se připíší na účet kupujícího (nikoliv obdarovaného).
Kredity z refundací provedených v rámci původního věrnostního programu (tedy před spuštěním Premium klubu) se řídí podmínkami platnými v den provedení refundace.
Ano! Svůj voucher si můžete snadno přidat do Apple Wallet a mít ho vždy po ruce, stejně jako letenky, vstupenky nebo jiné digitální dokumenty. Stačí přejít do sekce Moje nákupy a voucher si do Apple Wallet přidat.
Jakmile se pak přiblížíte k místu uplatnění, Apple Wallet vám voucher automaticky připomene. Po jeho využití nebo uplynutí platnosti se navíc sám odstraní, aby vám nepřekážel mezi dalšími zážitky.
Ano! Stačí otevřít sekci Moje nákupy a přidat voucher do Google Wallet. Budete ho tak mít vždy po ruce, stejně jako jiné vstupenky nebo karty.
Ne, není to chyba. Jde o funkci, která vám usnadní použití voucheru – pokud se přiblížíte k místu uplatnění, automaticky se zobrazí na zamčené obrazovce.
Pokud tuto funkci nechcete využívat, můžete ji vypnout takto:
1. Otevřete aplikaci Peněženka (Apple Wallet) a najděte svůj voucher (nepoužívejte dvojklik na boční tlačítko).
2. Otevřete voucher, u kterého chcete geolokaci vypnout
3. Klepněte na ikonku tří teček v pravém horním rohu.
4. Deaktivujte možnost „Na zamčené obrazovce“.
Chcete někomu udělat radost, ale bojíte se, že se mu dárkem netrefíte do vkusu. Z toho důvodu máte možnost v košíku přikoupit službu Výměna dárku. Pokud si tuto službu zvolíte, tak obdarovaný obdrží informaci, že je možné voucher do 2 měsíců od zaplacení (v rámci platnosti voucheru) vyměnit. Kredity ve stejné výši budou připsány na jeho účet a budou platné 1 měsíc.
Vyberte voucher, který chcete koupit a v košíku zaškrtněte Kupuji jako dárek. V tento moment se vám zobrazí políčko Přikoupit možnost výměny dárku, které je taktéž potřeba zaškrtnout.
Pokud vyberete dárek kategorie Cestování, vyjde vás služba výměny na fixní částku 150 Kč a navíc 1 % z hodnoty voucheru.
Zakoupíte-li jako dárek voucher z jiných kategorií, například Krása a relax nebo Restaurace a bary či Zážitky a zábava, vyjde vás služba výměny dárku na fixní částku 45 Kč a navíc 0,75 % z celkové hodnoty voucheru.
Nemusíte se obávat, celkovou částku v košíku automaticky spočítáme za vás a vy se rozhodnete, jestli si službu výměny objednáte.
Pokud tuto službu přikoupíte, obdarovaný bude mít 2 měsíce od zaplacení (v rámci platnosti voucheru) na to, aby voucher vyměnil. Pokud se rozhodne ji využít, budou mu připsány kredity ve stejné výši, které jsou platné 1 měsíc.
Pokud kupujete několik voucherů a chcete mít možnost výměny všech, je potřeba ke každému voucheru službu přikoupit. Služba je vázaná na konkrétní voucher, ke kterému byla koupena.
Službu nelze zakoupit a využít na nabídky, které jsou vázané na termín. Dále ji nelze využít u nákupu zboží, dárkových karet a FKSP pobytů.
Službu nelze zakoupit za benefitní body.
Tuto službu bohužel nelze využít na:
- Nabídky s termínem
- Zboží
- Dárkové karty
- FKSP (Fond kulturních a sociálních potřeb)
V první řadě je potřeba obdarovanému voucher nasdílet. To může udělat jak kupující zde, tak obdarovaný zde. Stačí zadat kód poukazu. Následně obdarovaný uvidí voucher na svém účtu na Slevomat.cz.
Pokud se obdarovaný rozhodne poukaz vyměnit, nalezne jej u sebe v profilu v sekci Objednávky/ Darované/Pro mě/Vyměnit dárek. Zde stačí zvolit možnost Vyměnit dárek a kredity budou v plné výši připsány na účet. Tato akce je nezvratná.
Možnost výměny bude aktivní 2 měsíce od zakoupení voucheru, avšak maximálně po dobu jeho platnosti.
Kredity mají platnost 1 měsíc.
Nejprve je potřeba nahrát voucher na váš účet, to uděláte zde. Stačí zadat kód poukazu.
Pokud chcete poukaz vyměnit, naleznete jej u sebe v profilu v sekci Objednávky/Darované/Pro mě/Vyměnit dárek. Zde stačí zvolit možnost Vyměnit dárek a kredity budou v plné výši připsány na váš účet. Tato akce je nezvratná.
Možnost výměny bude aktivní 2 měsíce od zakoupení voucheru, avšak maximálně po dobu jeho platnosti.
Kredity mají platnost 1 měsíc.
Pokud mají kredity omezení na určitou kategorii, tak byl původní voucher hrazen benefitními kredity. Po výměně jsou kredity opět omezeny na danou kategorii, která byla zvolena při převodu.
Tlačítko by mělo být na vašem profilu v sekci Objednávky/Darované/Pro mě/Vyměnit dárek. Pokud tlačítko nevidíte, ujistěte se, že: ▪ Voucher byl zakoupen s možností výměny dárku ▪ Voucher nemá rezervovaný termín ▪ Od zaplacení voucheru neuběhlo více než 2 měsíce ▪ Výměna již nebyla jednou provedena ▪ Neskončila platnost voucheru Pokud je vše výše dodrženo a voucher vám i tak nejde vyměnit, kontaktujte naši zákaznickou podporu na +420 222 745 354. Rádi vám pomůžeme. |
Každý voucher má jiné podmínky, za kterých lze změnit rezervaci jeho termínu.
Zakoupené vouchery najdete ve svém účtu v sekci Moje nákupy. Po otevření konkrétního voucheru najdete ve spodní části sekci Storno podmínky, kterými je nutné se řídit.
Než požádáte o změnu termínu, doporučujeme ověřit storno podmínky svého voucheru.
V sekci Moje nákupy klikněte u daného voucheru na tlačítko Podrobnosti. Zobrazí se vám detaily změny termínu, případně i tlačítko Změnit termín.
Pokud tato možnost není dostupná, kontaktujte naši zákaznickou podporu prostřednictvím formuláře níže a rovnou uveďte nový preferovaný termín. V případě naléhavé změny (např. kvůli blížící se lhůtě) doporučujeme zavolat na +420 222 745 354, kde vám rádi se změnou termínu pomůžeme.
Chcete někomu udělat radost, ale bojíte se, že se mu dárkem netrefíte do vkusu. Z toho důvodu máte možnost v košíku přikoupit službu Výměna dárku. Pokud si tuto službu zvolíte, tak obdarovaný obdrží informaci, že je možné voucher do 2 měsíců od zaplacení (v rámci platnosti voucheru) vyměnit. Kredity ve stejné výši budou připsány na jeho účet a budou platné 1 měsíc.
Veškeré informace naleznete zde.
Vyberte voucher, který chcete koupit a v košíku zaškrtněte Kupuji jako dárek. V tento moment se vám zobrazí políčko Přikoupit možnost výměny dárku, které je taktéž potřeba zaškrtnout.
Pokud vyberete dárek kategorie Cestování, vyjde vás služba výměny na fixní částku 150 korun a navíc 1 % z hodnoty voucheru.
Zakoupíte-li jako dárek voucher z jiných kategorií, například Krása a relax nebo Restaurace a bary či Zážitky a zábava, vyjde vás služba výměny dárku na fixní částku 45 Kč a navíc 0,75 % z celkové hodnoty voucheru.
Nemusíte se obávat, celkovou částku v košíku automaticky spočítáme za vás a vy se rozhodnete, jestli si službu výměny objednáte.
Pokud tuto službu přikoupíte, obdarovaný bude mít 2 měsíce od zaplacení (v rámci platnosti voucheru) na to, aby voucher vyměnil. Pokud se rozhodne ji využít, budou mu připsány kredity ve stejné výši, které jsou platné 1 měsíc.
Pokud kupujete několik voucherů a chcete mít možnost výměny všech, je potřeba ke každému voucheru službu přikoupit. Služba je vázaná na konkrétní voucher, ke kterému byla koupena.
Službu nelze zakoupit a využít na nabídky, které jsou vázané na termín. Dále ji nelze využít u nákupu zboží, dárkových karet a FKSP pobytů.
Službu nelze zakoupit za benefitní body.
Tuto službu bohužel nelze využít na:
|
V první řadě je potřeba obdarovanému voucher nasdílet. To může udělat jak kupující zde, tak obdarovaný zde. Stačí zadat kód poukazu. Následně obdarovaný uvidí voucher na svém účtu na Slevomat.cz.
Pokud se obdarovaný rozhodne poukaz vyměnit, nalezne jej u sebe v profilu v sekci Objednávky/ Darované/Pro mě/Vyměnit dárek. Zde stačí zvolit možnost Vyměnit dárek a kredity budou v plné výši připsány na účet. Tato akce je nezvratná.
Možnost výměny bude aktivní 2 měsíce od zakoupení voucheru, avšak maximálně po dobu jeho platnosti.
Kredity mají platnost 1 měsíc.
Nejprve je potřeba nahrát voucher na váš účet, to uděláte zde. Stačí zadat kód poukazu.
Pokud chcete poukaz vyměnit, naleznete jej u sebe v profilu v sekci Objednávky/Darované/Pro mě/Vyměnit dárek. Zde stačí zvolit možnost Vyměnit dárek a kredity budou v plné výši připsány na váš účet. Tato akce je nezvratná.
Možnost výměny bude aktivní 2 měsíce od zakoupení voucheru, avšak maximálně po dobu jeho platnosti.
Kredity mají platnost 1 měsíc.
Pokud mají kredity omezení na určitou kategorii, tak byl původní voucher hrazen benefitními kredity. Po výměně jsou kredity opět omezeny na danou kategorii, která byla zvolena při převodu.
Tlačítko by mělo být na vašem profilu v sekci Objednávky/Darované/Pro mě/Vyměnit dárek. Pokud tlačítko nevidíte, ujistěte se, že: ▪ Voucher byl zakoupen s možností výměny dárku ▪ Voucher nemá rezervovaný termín ▪ Od zaplacení voucheru neuběhlo více než 2 měsíce ▪ Výměna již nebyla jednou provedena ▪ Neskončila platnost voucheru Pokud je vše výše dodrženo a voucher vám i tak nejde vyměnit, kontaktujte naši zákaznickou podporu na +420 222 745 354. Rádi vám pomůžeme. |
Za zkratkou FKSP se skrývá Fond Kulturních a Sociálních Potřeb, nazývaný také sociální fond. Tím disponují všechny státní a příspěvkové organizace, jejichž zaměstnanci si tak mohou dopřát z tohoto fondu krásnou dovolenou. Na Slevomatu ho nyní můžete využít v kategorii Cestování, odpočinout si tak od pracovních povinností a načerpat na cestách novou energii.
Veškeré informace k čerpání naleznete zde.
Vybírat můžete z celé FKSP nabídky.
Pokud vám nabídka nestačí, můžete se podívat na variantu FKSP poukazu, díky kterému můžete vybírat z celé kategorie cestování! Jakmile je FKSP poukaz uhrazen vaším zaměstnavatelem, můžete jej využít jako slevu na vámi vybraný pobyt. To se může hodit i v případech, kdy je vámi vyhlédnutá dovolená dražší než vyše příspěvku vašeho zaměstnavatele.
Pokud potřebujete mít garantovaný termín, vybírejte vouchery s online termínem.
1. Vybíráte z FKSP nabídky.
2. Zvolíte možnost pobytu s termínem. V prvním kroku košíku zaškrtnete Potřebuji doklad pro FKSP. Ve formuláři vyplníte všechny údaje, které vyžaduje váš zaměstnavatel.
3. Objednávku dokončíte a uhradíte vratný depozit.
4. Zašlete fakturu svému zaměstnavateli. Zálohovou fakturu budete mít k dispozici ihned po dokončení nákupu. Jakmile zálohu uhradíte, budete mít k dispozici také daňový doklad.
5. Ihned po obdržení platby od zaměstnavatele vracíme vaši zálohu zpět.
Poznámku v dokladech můžete sami kdykoliv změnit tak, aby vyhovovala potřebám vašeho zaměstnavatele.
Všechny informace najdete zde.
1. Vybíráte jen z FKSP nabídek bez termínu. V košíku zaškrtnete Potřebuji doklad pro FKSP. Ve formuláři vyplníte všechny údaje, které vyžaduje váš zaměstnavatel.
2. Zakoupíte pobyt standardním způsobem.
3. Zálohovou fakturu budete mít k dispozici ihned po dokončení nákupu. Tu pošlete svému zaměstnavateli. Konečná faktura bude k dispozici až po uhrazení vaším zaměstnavatelem.
4. Jakmile váš zaměstnavatel zaplatí, budete mít k dispozici i konečný daňový doklad a také kód pro rezervaci pobytu. S poskytovatelem ubytování si domluvte konkrétní termín, přesný postup najdete vždy u nabídky i na voucheru v části Jak uplatnit.
Poznámku v dokladech můžete sami kdykoliv změnit tak, aby vyhovovala potřebám vašeho zaměstnavatele.
Všechny informace najdete zde.
1. Vyberte svou benefitní kartu (Edenred, Pluxee, Up) a kategorii, na kterou budete FKSP čerpat.
2. Přehrajte si na Slevomat benefitní kredity. Můžete převést všechny nebo jen část vašich kreditů. Je to stejně snadné jako platba klasickou platební kartou.
3. Vyberte si cokoliv z pestré nabídky. Nabídka se vždy liší podle typu FKSP benefitní karty, kterou vám dal zaměstnavatel k dispozici. Kredity použijete v košíku při placení, bez obav si můžete pořídit i cokoliv dražšího, zbytek ceny zaplatíte jinou platební metodou.
Veškeré informace najdete zde.
1. Zvolíte hodnotu poukazu. Vybrat můžete předvolenou nebo jakoukoliv vlastní hodnotu.
2. V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Lze také vyplnit poznámku, která se pak objeví i v dokladech pro zaměstnavatele. Fakturu i daňový doklad předáte zaměstnavateli a jakmile zaplatí, máte ihned k dispozici kód pro nabití kreditů. Splatnost zálohové faktury je 30 dní.
3. Vybíráte dovolenou a pobyty. Kód z dárkového poukazu zadáte na této stránce a pak už se vám daná částka nahraje ve formě kreditů na váš účet ve Slevomatu. Od této chvíle si už můžete pořídit cokoliv z naší nabídky cestování. Platnost kreditů je 6 měsíců od doby zaplacení poukazu.100 kreditů = 100 Kč.
Veškeré informace naleznete zde.
Doklady k objednávkám hledejte vždy ve vašem profilu v sekci Moje nákupy – Objednávky.
Pokud nebyla objednávka placena zprostředkovatelskou společností jako například Twisto či Skip Pay, najdete u objednávky vždy potvrzení o přijetí platby.
U objednávek hrazených z FKSP je ke stažení i zálohová faktura. U již uhrazených objednávek (vratný depozit či zaměstnavatelem) je pak ke stažení i konečná faktura.
Pokud váš pobyt stojí například 6 000 Kč a zaměstnavatel přispívá maximálně 4 000 Kč, můžete využít náš FKSP Poukaz.
Jak to funguje?
1. Vyberete si hodnotu poukazu podle výše příspěvku vašeho zaměstnavatele.
2. V košíku vyplníte potřebné údaje. Pokud zaměstnavatel vyžaduje konkrétní informace o pobytu na faktuře, přidejte je do poznámky.
3. Zaměstnavateli předáte zálohovou fakturu nebo konečný daňový doklad.
4. Po úhradě FKSP Poukazu si na této stránce nahrajete kredity na svůj účet.
5. Vybraný pobyt vložíte do košíku a při platbě kredity uplatníte jako slevu. Zbývající částku doplatíte vybranou platební metodou.