Potřebujete se zorientovat v dnešním digitálním světě?
Komunikujete online a chcete znát současné trendy? Začínáte podnikat
a nevíte, jak a kde na internetu oslovit svoji cílovou skupinu? Nebo stavíte e‑shop a potřebujete na něj dostat co nejvíce potenciálních
zákazníků? Seznamte se s výhodami a použitím digitálního marketingu
i online komunikace na jednodenním kurzu online marketingu v Institutu certifikovaného vzdělávání.
Zamilujete si je a stanou se integrovanou součástí vašich
aktivit.
Komu je kurz určen
Kurz Základy online marketingu je určen pro všechny, kteří jsou ve styku
s digitálním/online marketingem – využijí ho především pracovníci
marketingových oddělení, kteří chtějí zvyšovat svoji kvalifikaci
a konkurenceschopnost, začínající podnikatelé nebo “e‑shopáři”,
kteří hledají vhodné nástroje a know-how pro úspěšné získávání
nových zákazníků a zvyšování svých prodejů.
Je mezinárodním evangelistou digitálního marketingu a změn již
od roku 2011. V digitálním týmu Sanoma Media Amsterdam se podílela na vývoji mezinárodních marketingových strategií pro mobilní aplikace
a její blog případových studií sociálních sítí je součástí
iStrategy – mezinárodního networku digitálních marketérů, mezi něž
patří Randy Zuckerberg (Facebook) nebo Jimmy Wales (Wikipedia). Kateřina
a její agentura Velvet_Prg spolupracovala mimo jiné s Buzzer NL
(word-of-mouth/experience marketing), BMW (CMO, celebrity branding),
Hill+Knowlton ČR (digitální marketing), AMI Communications (creative
sociální sítě) nebo BPA marketing (gamification/zhernění marketingových
procesů).