Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně v pracovní dny nejpozději 21 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby.
Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně v pracovní dny nejpozději 21 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby.
Pětice ikonických modelů: 911, 964, 991, 993 a 997
Zkušený instruktor na sedadle spolujezdce
Palivo je v ceně voucheru
Při počítání do tisíce má cenu začínat až od devíti set. Až tam se teprve zjeví ty nejlepší číslovky.
Jde totiž o modelová čísla vozů Porsche, které mají ve stáji v Adventure 911. Zatím posledním přírůstkem do divize motorsportu této německé automobilky je model 991.2 GT3 z roku 2019, v unikátní sbírce se ale sešly i dalšílegendární káry– třeba okruhová verze 964 Carrera z roku 1991 či dokonce „devětsetjedenáctka“ model S z roku 1969.
Do kteréhokoli z této pětice vozů teď můžete zasednout rovnou za volant, a to 6. 9. 2023. Užijete si jedno nebo dvě kola na závodním okruhu v Třinci.V ceně máte i palivo a na sedadle spolujezdce s vámi pojede zkušený instruktor, báječnému zážitku tedy vůbec nic nebrání!
Porsche 991.2 GT3 z roku 2019 je zatím poslední vůz týmu Porsche motorsport. Stejně jako 997.2 GT3 z roku 2011 nemá aní novější 991.2 GT3 z roku 2019 žádné asistenty řízení, vše je jen na vás. Model 991.2 má výkon rovných 500 koní!
Porsche 911 GT3 generace 997.2 bylo veřejnosti představeno již tradičně v rámci autosalonu v Ženevě a jeho výroba probíhala v letech 2009 až 2011. Poprvé v historii modelu 911 GT3 došlo na zvyšování objemu motoru, a to na 3797 kubických centimetrů. Tyto hodnoty přenášela na zadní kola šestistupňová manuální převodovka.
Přepracování se vedle motoru dočkal i podvozek a jeho nastavení. Poprvé u 911 GT3 došlo k použití Porsche Stability Management s vypínatelnou regulací trakce a stabilizačním systémem. Novinkou byla i kola s centrální maticí. V případě aerodynamiky poprvé uvádí, že nové zadní křídlo a kompletní obložení podvozku zvýšilo přítlak oproti předchozímu provedení o více než dvojnásobek. Zrychlení z 0 na 100 km/h tato generace 911 GT3 zvládala za 4,1 s a dosahovala maximální rychlosti 312 km/h.
Tento konkrétní vůz má oproti běžné GT3 celorám, podvozek RS, upravený motor a závodní výfuk.
Nejbrutálnější zrychlení, nejlepší chlazení, nejlepší brzdy. Takhle se psalo v Americe o modelu 993 z roku 1995.
RS generace 993 zastupovala odlehčenou variantu představenou pro modelový rok 1995, ve srovnání se současností se vyznačovala úsporou hmotnosti například díky hliníkové kapotě nesené jedinou vzpěrou, pár deka uspořilo také odstranění ostřikovačů světlometů, tenčí prosklení a úbytek protihlukové izolace. Mezi další poznávací prvky základní výbavy patří přední spoiler, kryty prahů a hlavně nepřehlédnutelné zadní křídlo.
Verze RS Clone má zvýšený výkon na skoro 300 koní, stavitelný podvozek a to vše umocňuje přenos na zadní kola šestistupňovou manuální převodovkou ze závodního speciálu 993 CUP.
911 964 byla uvedena do prodeje v roce 1991. V zájmu snížení hmotnosti postrádala komfortní výbavu. Zákazníci museli oželet klimatizaci, elektrická okna, centrální zamykání, zadní sedačky a dokonce i posilovač řízení. Odhlučnění motoru bylo minimální, okna tenčí, kapota byla z hliníku a přední anatomy dodávalo Recaro.
Tato okruhová verze má příjemných 1280 kilogramů. Motor 3,6 l posílil na 285 koní. Přední brzdy pochází z modelu Turbo a sedmnáctipalcová kola byla vyrobena z hořčíkové slitiny. S podvozkem určeným na okruhy byste se mohli z fleku postavit na startovní rošt Carrera Cupu.
Rok 1969 přinesl první podstatné změny v řadě Porsche 911, která se nyní skládala ze tří modelů: 911T, 911E a 911S. Všechny byly k dispozici v karosářských verzích kupé a Targa. T byl do roku 1972 karburován, zatímco E a S byly mechanicky vstřikovány. Na rozdíl od většiny výkonných vozů té doby se výkon neustále zvyšoval díky použití vstřikování paliva a série zvýšení zdvihového objemu 200 cm³, které vyvrcholilo v roce 1972 2,4litrovými vozy.
T byl základní model s nejnižším výkonem. Byl ovladatelný a docela dostačující pro použití na ulici. E mělo o něco více koní a více luxusních prvků, zatímco S bylo autem pro víkendové závodníky.
Tato verze 911S s 205 koni z roku 1969 je kus nostalgie, která dodá jedinečnost retro stylu.