Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
Dovolená ve slovinském Bovci v údolí Soči: 3* ubytování se snídaní či polopenzí

Nenechte si ujít nové nabídky podniku CK Zanzo od Slevomatu
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornění nastaveno Upozornění odhlášeno
Přihlášením k odběru vyjadřujete souhlas s podmínkami užití Slevomat.cz. Přečtěte si také informace o tom, jak zpracováváme osobní údaje.
Přehled nabídky
Check out do 10:00
Jsme pro vás na telefonu po-pá od 8:30 do 17:00
Moc pěkné a strategické místo pro turistiku a jiné aktivity. Krasný výhled z balkónu.
Zobrazit všechna hodnocení
Jaro a podzim se snídaní
Termín
V období do 1. 11. 2023 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 8 dní před začátkem pobytu.
Ubytování 

- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji Standard pro zvolený počet osob
- 1 dítě do 4,9 let má pobyt zdarma
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Parkování zdarma (dle dostupnosti, nelze rezervovat)
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Maximální obsazenost pokoje: 2 dospělé osoby + 1 dítě do 11,9 let s nárokem na lůžko + 1 dítě do 1,9 let bez nároku na lůžko
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně 8 – 18 h. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 1,9 let má pobyt zdarma bez nároku na služby.
- 1 dítě od 2 do 4,9 let má pobyt zdarma s nárokem na služby.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 6 €/den. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Vstup do hotelového wellness centra, masáže a kosmetické služby (platí se na místě)
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 2 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (dle dostupnosti, nelze rezervovat)
- Rezervaci můžete 8 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 8 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 27. 8. 2023 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 8 dní před začátkem pobytu.
Ubytování 

- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji Standard pro zvolený počet osob
- 1 dítě do 4,9 let má pobyt zdarma
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Parkování zdarma (dle dostupnosti, nelze rezervovat)
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Maximální obsazenost pokoje: 2 dospělé osoby + 1 dítě do 11,9 let s nárokem na lůžko + 1 dítě do 1,9 let bez nároku na lůžko
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně 8 – 18 h. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 1,9 let má pobyt zdarma bez nároku na služby.
- 1 dítě od 2 do 4,9 let má pobyt zdarma s nárokem na služby.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 6 €/den. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Vstup do hotelového wellness centra, masáže a kosmetické služby (platí se na místě)
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 2 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (dle dostupnosti, nelze rezervovat)
- Rezervaci můžete 8 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 8 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 1. 11. 2023 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 8 dní před začátkem pobytu.
Ubytování 

- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji Standard pro zvolený počet osob
- 1 dítě do 4,9 let má pobyt zdarma
Strava: Polopenze
- Pro všechny:
- snídaně formou bufetu
- servírované večeře formou výběru
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Parkování zdarma (dle dostupnosti, nelze rezervovat)
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Maximální obsazenost pokoje: 2 dospělé osoby + 1 dítě do 11,9 let s nárokem na lůžko + 1 dítě do 1,9 let bez nároku na lůžko
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně 8 – 18 h. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 1,9 let má pobyt zdarma bez nároku na služby.
- 1 dítě od 2 do 4,9 let má pobyt zdarma s nárokem na služby.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 6 €/den. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Vstup do hotelového wellness centra, masáže a kosmetické služby (platí se na místě)
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 2 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (dle dostupnosti, nelze rezervovat)
- Rezervaci můžete 8 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 8 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 27. 8. 2023 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 8 dní před začátkem pobytu.
Ubytování 

- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji Standard pro zvolený počet osob
- 1 dítě do 4,9 let má pobyt zdarma
Strava: Polopenze
- Pro všechny:
- snídaně formou bufetu
- servírované večeře formou výběru
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Parkování zdarma (dle dostupnosti, nelze rezervovat)
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Maximální obsazenost pokoje: 2 dospělé osoby + 1 dítě do 11,9 let s nárokem na lůžko + 1 dítě do 1,9 let bez nároku na lůžko
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně 8 – 18 h. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 1,9 let má pobyt zdarma bez nároku na služby.
- 1 dítě od 2 do 4,9 let má pobyt zdarma s nárokem na služby.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 6 €/den. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Vstup do hotelového wellness centra, masáže a kosmetické služby (platí se na místě)
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 2 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (dle dostupnosti, nelze rezervovat)
- Rezervaci můžete 8 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 8 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 1. 4. 2023 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 8 dní před začátkem pobytu.
Ubytování 

- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji Standard pro zvolený počet osob
- 1 dítě do 4,9 let má pobyt zdarma
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Parkování zdarma (dle dostupnosti, nelze rezervovat)
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Maximální obsazenost pokoje: 2 dospělé osoby + 1 dítě do 11,9 let s nárokem na lůžko + 1 dítě do 1,9 let bez nároku na lůžko
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně 8 – 18 h. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 1,9 let má pobyt zdarma bez nároku na služby.
- 1 dítě od 2 do 4,9 let má pobyt zdarma s nárokem na služby.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 6 €/den. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Vstup do hotelového wellness centra, masáže a kosmetické služby (platí se na místě)
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 2 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (dle dostupnosti, nelze rezervovat)
- Rezervaci můžete 8 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 8 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 1. 4. 2023 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 8 dní před začátkem pobytu.
Ubytování 

- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji Standard pro zvolený počet osob
- 1 dítě do 4,9 let má pobyt zdarma
Strava: Polopenze
- Pro všechny:
- snídaně formou bufetu
- servírované večeře formou výběru
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Parkování zdarma (dle dostupnosti, nelze rezervovat)
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Maximální obsazenost pokoje: 2 dospělé osoby + 1 dítě do 11,9 let s nárokem na lůžko + 1 dítě do 1,9 let bez nároku na lůžko
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně 8 – 18 h. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 1,9 let má pobyt zdarma bez nároku na služby.
- 1 dítě od 2 do 4,9 let má pobyt zdarma s nárokem na služby.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 6 €/den. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Vstup do hotelového wellness centra, masáže a kosmetické služby (platí se na místě)
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 2 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (dle dostupnosti, nelze rezervovat)
- Rezervaci můžete 8 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 8 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Citát o Slovinsku: Přijel jsem, viděl jsem, zamiloval jsem se.
Vydejte se za dobrodružstvím do Slovinska. Ve městě Bovec se nachází 3* hotel Mangart, kde strávíte parádní dovolenou plnou výletů a třeba i adrenalinových sportů. Oblíbené jsou rafty a kánoe na řece Soča, průzkumy zdejších soutěsek a vodopádů a samozřejmě túry nebo cyklovýlety.

Hotel v Julských Alpách
Milovníci hor tu budou ve svém živlu. Hotel stojí 2,5 km od lanovky střediska Kanin – Sella Nevea a horami se budete kochat i z okna vašeho pokoje. Centrum s obchody a restauracemi je pak vzdálené 500 m. U hotelu je příjemná zahrada s jezírkem, kde se můžete slunit a spřádat plány na další dny. Co třeba výlet k soutěsce Great Soča a vodopádu Boka (7 km)?
Vybavení a služby hotelu:
- Wi‑Fi a parkování u hotelu
- recepce, výtah, terasa
- restaurace, bar
- hřiště pro děti
- wellness centrum (vířivka, sauna)
Ubytování se snídaní či polopenzí
Ubytujete se v komfortně vybaveném pokoji Standard s balkonem, kabelovou TV, minibarem, trezorem, telefonem, klimatizací, topením i bezplatnou Wi‑Fi, ať můžete přátelům posílat fotky a zážitky z dovolené. Vlastní koupelna je samozřejmostí.
V ceně balíčku máte snídani či polopenzi. Ráno nasbírejte síly všemi dobrotami, které nabízí bufetové stoly, v případě polopenze se pak těšte na servírovanou večeři. Vaří tu chutné pokrmy regionální i mezinárodní kuchyně.
Dobré vědět: Součástí hotelu je wellness centrum (za příplatek), kde po celodenních túrách prohřejete tělo. Je tu vířivka a sauna a nabízejí i masáže.