Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
Oblíbený 3* Hotel Blumen v Rimini s polopenzí přímo u soukromé pláže

Nenechte si ujít nové nabídky podniku CK Zanzo od Slevomatu
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornění nastaveno Upozornění odhlášeno
Přihlášením k odběru vyjadřujete souhlas s podmínkami užití Slevomat.cz. Přečtěte si také informace o tom, jak zpracováváme osobní údaje.
Přehled nabídky
Jsme pro vás na telefonu po-pá od 8:30 do 17:00
Termín
V období do 25. 9. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 22 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji Standard pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Pro všechny:
- snídaně formou bufetu
- 2chodové večeře s neomezenou konzumací vody
- salátový bar
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Zdarma cestovní pojištění léčebných výloh v základním tarifu: Zanzo
- viz Jak uplatnit nebo Smlouvy a dokumenty
- možnosti doobjednání online pojištění storna zájezdu za nejlepší cenu na trhu viz Příplatky
- Fitness neomezeně
Tenis
- Stolní tenis v hotelu zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Co nejdříve po zakoupení voucheru kontaktujte CK Zanzo na e‑mailu info@zanzo.cz a uveďte:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- Dobré vědět: Cestovní pojištění bude sjednáno v základním tarifu Zanzo
- přečtěte si tabulku tarifů a pojistných částek od UNIQA pojišťovny
- UNIQA pojišťovna vám odešle tři dny před počátkem pojištění dokumentaci vztahující se k vašemu pojištění (Asistenční kartičky, VPP, IPID, GDPR, oceňovací tabulky a pokud je sjednáno AUTO+, pak i doplňkové pojistné podmínky)
- cestovní pojištění začíná platit v den zahájení vašeho pobytu a končí v den ukončení pobytu
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher i cestovní pojištění propadá.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Domácí mazlíčci: 5 €/noc (za každého mazlíčka, na vyžádání)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 10 €/noc (na vyžádání, dle dostupnosti)
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 25. 9. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 22 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve třílůžkovém pokoji Standard pro zvolený počet osob
- max. obsazenost pokoje – 3 dospělí + 1 dítě do 17,9 let
Strava: Polopenze
- Pro všechny:
- snídaně formou bufetu
- 2chodové večeře s neomezenou konzumací vody
- salátový bar
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Zdarma cestovní pojištění léčebných výloh v základním tarifu: Zanzo
- viz Jak uplatnit nebo Smlouvy a dokumenty
- možnosti doobjednání online pojištění storna zájezdu za nejlepší cenu na trhu viz Příplatky
- Fitness neomezeně
Tenis
- Stolní tenis v hotelu zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Co nejdříve po zakoupení voucheru kontaktujte CK Zanzo na e‑mailu info@zanzo.cz a uveďte:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- Dobré vědět: Cestovní pojištění bude sjednáno v základním tarifu Zanzo
- přečtěte si tabulku tarifů a pojistných částek od UNIQA pojišťovny
- UNIQA pojišťovna vám odešle tři dny před počátkem pojištění dokumentaci vztahující se k vašemu pojištění (Asistenční kartičky, VPP, IPID, GDPR, oceňovací tabulky a pokud je sjednáno AUTO+, pak i doplňkové pojistné podmínky)
- cestovní pojištění začíná platit v den zahájení vašeho pobytu a končí v den ukončení pobytu
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher i cestovní pojištění propadá.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Domácí mazlíčci: 5 €/noc (za každého mazlíčka, na vyžádání)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 10 €/noc (na vyžádání, dle dostupnosti)
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Třílůžkový pokoj (vedlejší sezóna)
Termín
V období do 2. 7. 2022 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 22 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve třílůžkovém pokoji Standard pro zvolený počet osob
- max. obsazenost pokoje – 3 dospělí + 1 dítě do 17,9 let
Strava: Polopenze
- Pro všechny:
- snídaně formou bufetu
- 2chodové večeře s neomezenou konzumací vody
- salátový bar
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Zdarma cestovní pojištění léčebných výloh v základním tarifu: Zanzo
- viz Jak uplatnit nebo Smlouvy a dokumenty
- možnosti doobjednání online pojištění storna zájezdu za nejlepší cenu na trhu viz Příplatky
- Fitness neomezeně
Tenis
- Stolní tenis v hotelu zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Co nejdříve po zakoupení voucheru kontaktujte CK Zanzo na e‑mailu info@zanzo.cz a uveďte:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- Dobré vědět: Cestovní pojištění bude sjednáno v základním tarifu Zanzo
- přečtěte si tabulku tarifů a pojistných částek od UNIQA pojišťovny
- UNIQA pojišťovna vám odešle tři dny před počátkem pojištění dokumentaci vztahující se k vašemu pojištění (Asistenční kartičky, VPP, IPID, GDPR, oceňovací tabulky a pokud je sjednáno AUTO+, pak i doplňkové pojistné podmínky)
- cestovní pojištění začíná platit v den zahájení vašeho pobytu a končí v den ukončení pobytu
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher i cestovní pojištění propadá.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Domácí mazlíčci: 5 €/noc (za každého mazlíčka, na vyžádání)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 10 €/noc (na vyžádání, dle dostupnosti)
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Dvoulůžkový pokoj (střední sezóna)
Termín
V období do 3. 9. 2022 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 22 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji Standard pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Pro všechny:
- snídaně formou bufetu
- 2chodové večeře s neomezenou konzumací vody
- salátový bar
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Zdarma cestovní pojištění léčebných výloh v základním tarifu: Zanzo
- viz Jak uplatnit nebo Smlouvy a dokumenty
- možnosti doobjednání online pojištění storna zájezdu za nejlepší cenu na trhu viz Příplatky
- Fitness neomezeně
Tenis
- Stolní tenis v hotelu zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Co nejdříve po zakoupení voucheru kontaktujte CK Zanzo na e‑mailu info@zanzo.cz a uveďte:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- Dobré vědět: Cestovní pojištění bude sjednáno v základním tarifu Zanzo
- přečtěte si tabulku tarifů a pojistných částek od UNIQA pojišťovny
- UNIQA pojišťovna vám odešle tři dny před počátkem pojištění dokumentaci vztahující se k vašemu pojištění (Asistenční kartičky, VPP, IPID, GDPR, oceňovací tabulky a pokud je sjednáno AUTO+, pak i doplňkové pojistné podmínky)
- cestovní pojištění začíná platit v den zahájení vašeho pobytu a končí v den ukončení pobytu
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher i cestovní pojištění propadá.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Domácí mazlíčci: 5 €/noc (za každého mazlíčka, na vyžádání)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 10 €/noc (na vyžádání, dle dostupnosti)
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 23. 7. 2022 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 22 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve třílůžkovém pokoji Standard pro zvolený počet osob
- max. obsazenost pokoje – 3 dospělí + 1 dítě do 17,9 let
Strava: Polopenze
- Pro všechny:
- snídaně formou bufetu
- 2chodové večeře s neomezenou konzumací vody
- salátový bar
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Zdarma cestovní pojištění léčebných výloh v základním tarifu: Zanzo
- viz Jak uplatnit nebo Smlouvy a dokumenty
- možnosti doobjednání online pojištění storna zájezdu za nejlepší cenu na trhu viz Příplatky
- Fitness neomezeně
Tenis
- Stolní tenis v hotelu zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Co nejdříve po zakoupení voucheru kontaktujte CK Zanzo na e‑mailu info@zanzo.cz a uveďte:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- Dobré vědět: Cestovní pojištění bude sjednáno v základním tarifu Zanzo
- přečtěte si tabulku tarifů a pojistných částek od UNIQA pojišťovny
- UNIQA pojišťovna vám odešle tři dny před počátkem pojištění dokumentaci vztahující se k vašemu pojištění (Asistenční kartičky, VPP, IPID, GDPR, oceňovací tabulky a pokud je sjednáno AUTO+, pak i doplňkové pojistné podmínky)
- cestovní pojištění začíná platit v den zahájení vašeho pobytu a končí v den ukončení pobytu
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher i cestovní pojištění propadá.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Domácí mazlíčci: 5 €/noc (za každého mazlíčka, na vyžádání)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 10 €/noc (na vyžádání, dle dostupnosti)
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 3. 9. 2022 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 22 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve třílůžkovém pokoji Standard pro zvolený počet osob
- max. obsazenost pokoje – 3 dospělí + 1 dítě do 17,9 let
Strava: Polopenze
- Pro všechny:
- snídaně formou bufetu
- 2chodové večeře s neomezenou konzumací vody
- salátový bar
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Zdarma cestovní pojištění léčebných výloh v základním tarifu: Zanzo
- viz Jak uplatnit nebo Smlouvy a dokumenty
- možnosti doobjednání online pojištění storna zájezdu za nejlepší cenu na trhu viz Příplatky
- Fitness neomezeně
Tenis
- Stolní tenis v hotelu zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Co nejdříve po zakoupení voucheru kontaktujte CK Zanzo na e‑mailu info@zanzo.cz a uveďte:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- Dobré vědět: Cestovní pojištění bude sjednáno v základním tarifu Zanzo
- přečtěte si tabulku tarifů a pojistných částek od UNIQA pojišťovny
- UNIQA pojišťovna vám odešle tři dny před počátkem pojištění dokumentaci vztahující se k vašemu pojištění (Asistenční kartičky, VPP, IPID, GDPR, oceňovací tabulky a pokud je sjednáno AUTO+, pak i doplňkové pojistné podmínky)
- cestovní pojištění začíná platit v den zahájení vašeho pobytu a končí v den ukončení pobytu
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher i cestovní pojištění propadá.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Domácí mazlíčci: 5 €/noc (za každého mazlíčka, na vyžádání)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 10 €/noc (na vyžádání, dle dostupnosti)
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Teplý písek pod nohama, paprsky slunce na tváři a slaná vůně moře… Už se nemůžete dočkat? V Rimini si tohle všechno vychutnáte hned na prahu hotelu.
Hotel Blumen se nachází přímo u písečné pláže v letovisku Viserba, které je součástí proslulého Rimini. Hotel má skvělé umístění, pláž začíná doslova na jeho prahu. Takže po snídani stačí obléct plavky a za minutku už můžete užívat všeho, co pravá dovolená u moře nabízí. A když se pro rezervaci rozhodnete se 32denním předstihem, dostanete ještě slevu 10 %. Tak co, pojedete?
Bydlení na pláži a polopenze
V hotelu pro vás podle vašeho výběru bude připraven nově zrekonstruovaný dvoulůžkový nebo třílůžkový pokoj s vlastní koupelnou, fénem, satelitní televizí, klimatizací a trezorem k využití zdarma. Některé pokoje nabízejí také balkón a výhled na Jaderské moře. Ve všech prostorách hotelu se zdarma připojíte k Wi‑Fi, takže zážitky z dovolené můžete hned sdílet se svými blízkými.
Součástí pobytu je polopenze. Každé ráno se připravuje kontinentální snídaně formou bufetu se sladkými i slanými dobrotami, večer vás čekají dva chody a podávají se jídla místní italské i mezinárodní kuchyně. Nabrat si budete moci také ze salátového baru. Pohodu u jídla umocní letní restaurace, která se rozprostírá přes dvě podlaží hotelu a má ničím nerušený výhled přímo na moře.
Vybavení a aktivity
Širokou písečnou pláž ocení především rodiny s dětmi. Těm je navíc k hotelu zdarma k dispozici dětská postýlka a vysoké jídelní židličky. Vyřádit se také mohou na hřišti a v dětském klubíku přístupném rovněž zdarma. Relaxovat v hotelu můžete také u stolního fotbálku nebo tenisu a zdarma vám zapůjčí i jízdní kolo. Lehátka a slunečníky na pláži jsou placené.
Do hotelu je to asi 20 minut autem od letiště Federica Felliniho a 800 metrů od vlakového nádraží ve Viserbě. Pojedete-li vlastním autem, budete moci zaparkovat u hotelu za poplatek 10 € za auto a noc.
Dobré vědět: Svého domácího mazlíčka můžete po domluvě vzít s sebou. Příplatek v takovém případě činí 5 € za noc.
Co dělat v Rimini, kromě řádění v moři a odpočinku na pláži?
Památky A do Z
Historie Rimini sahá až daleko před náš letopočet, takže není divu, že je plné památek od nejstarších antických, až po novověké. V historickém jádru města najdete už přes dva tisíce let sloužící Tiberiův most (Ponte di Tiberio), projít můžete pod podobně starým Augustovým obloukem (Arco d´Augusto), nebo si prohlédněte pozůstatky místního amfiteátru. Ve starém městě vás okouzlí také nádherné městské paláce s cimbuřím, fontány či středověký hrad, který původně sloužil pro obranu, a samozřejmě několik obdivuhodných kostelů a chrámů. Bude-li unavení obdivováním památek, využijte k odpočinku nádherné městské parky a zastavte v některé z četných kaváren a vináren.
Tip: Do centra města je to z hotelu asi 3 kilometry, přiblížit se tam můžete autobusem, který staví jen pár metrů od hotelu.
Zábava pro malé i velké
Pokud jsou pro vás památky trochu nuda, vrhněte se do víru zábavy v některém z nedalekých center.
Necelých osm kilometrů od hotelu se nachází Fiabilandia, obří zábavní park, kde budou výskat radostí děti všech věkových kategorií. Nabízí soustu hřišť a pouťových atrakcí, vláčky, horskou dráhu, kolotoče, obří skluzavky, indiánskou vesničku, 4D kino a mnoho dalšího. Kdyby vám to nestačilo, podobný rozsáhlý zábavní park – Mirabilandia, se nachází asi 35 km na sever podél pobřeží.
Celou Itálii a notný kus Evropy si můžete prohlédnout jen asi dva kilometry od hotelu, v parku Italia in Miniatura. Tam zaujmou miniatury nejslavnějších historických staveb a měst.
Poblíž Rimini najdete také druhé největší mořské akvárium v Itálii, Aquarium Cattolica, ale také celou řadu další zajímavostí a atrakcí pro turisty. Nuda si na vás na téhle dovolené opravdu nepřijde!
