Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
Chorvatský Biograd na Moru: 4* hotel u pláže, wellness s výhledem a jídlo

Nenechte si ujít nové nabídky podniku CK Zanzo od Slevomatu
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornění nastaveno Upozornění odhlášeno
Přihlášením k odběru vyjadřujete souhlas s podmínkami užití Slevomat.cz. Přečtěte si také informace o tom, jak zpracováváme osobní údaje.
Přehled nabídky
Check out do 10:00
Jsme pro vás na telefonu po-pá od 8:30 do 17:00
Ubytování se snídaní (mimosezóna)
Termín
V období do 28. 12. 2022 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 15 dní před začátkem pobytu.
Ubytování Zobrazit galerii Ubytování nabízí více typů pokojů, fotky dostupných pokojů vám zobrazíme po vaší volbě termínu a počtu osob.
- Ubytování ve vybraném dvoulůžkovém pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 6,9 let má pobyt zdarma vč. služeb.
- 1 dítě od 7 do 11,9 let má pobyt se slevou cca 70 %.
- 1 dítě od 12 do 14,9 let má pobyt se slevou cca 50 %.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Příplatky na místě:
- Postýlka pro dítě do 2 let: 8 €/noc (platí se na místě)
- Plná penze: 790 Kč/os./noc (na vyžádání u CK)
- Fakultativní výlety (můžete zakoupit v hotelu, kde obdržíte i aktuální ceník)
- Domácí mazlíčci: 20 €/den
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 6 €/den
- Rezervaci můžete 15 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 15 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Ubytování s polopenzí (mimosezóna)
Termín
V období do 28. 12. 2022 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 15 dní před začátkem pobytu.
Ubytování Zobrazit galerii Ubytování nabízí více typů pokojů, fotky dostupných pokojů vám zobrazíme po vaší volbě termínu a počtu osob.
- Ubytování ve vybraném dvoulůžkovém pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně formou bufetu a oběd (dle menu nebo bufet) nebo večeře (bufet)
Ostatní služby
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 6,9 let má pobyt zdarma vč. služeb.
- 1 dítě od 7 do 11,9 let má pobyt se slevou cca 70 %.
- 1 dítě od 12 do 14,9 let má pobyt se slevou cca 50 %.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Příplatky na místě:
- Postýlka pro dítě do 2 let: 8 €/noc (platí se na místě)
- Plná penze: 790 Kč/os./noc (na vyžádání u CK)
- Fakultativní výlety (můžete zakoupit v hotelu, kde obdržíte i aktuální ceník)
- Domácí mazlíčci: 20 €/den
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 6 €/den
- Rezervaci můžete 15 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 15 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Ubytování se snídaní (hlavní sezóna)
Termín
V období do 20. 8. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 15 dní před začátkem pobytu.
Ubytování Zobrazit galerii Ubytování nabízí více typů pokojů, fotky dostupných pokojů vám zobrazíme po vaší volbě termínu a počtu osob.
- Ubytování ve vybraném dvoulůžkovém pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 6,9 let má pobyt zdarma vč. služeb.
- 1 dítě od 7 do 11,9 let má pobyt se slevou cca 70 %.
- 1 dítě od 12 do 14,9 let má pobyt se slevou cca 50 %.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Příplatky na místě:
- Postýlka pro dítě do 2 let: 8 €/noc (platí se na místě)
- Plná penze: 790 Kč/os./noc (na vyžádání u CK)
- Fakultativní výlety (můžete zakoupit v hotelu, kde obdržíte i aktuální ceník)
- Domácí mazlíčci: 20 €/den
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 6 €/den
- Rezervaci můžete 15 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 15 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Ubytování s polopenzí (hlavní sezóna)
Termín
V období do 20. 8. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 15 dní před začátkem pobytu.
Ubytování Zobrazit galerii Ubytování nabízí více typů pokojů, fotky dostupných pokojů vám zobrazíme po vaší volbě termínu a počtu osob.
- Ubytování ve vybraném dvoulůžkovém pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně formou bufetu a oběd (dle menu nebo bufet) nebo večeře (bufet)
Ostatní služby
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 6,9 let má pobyt zdarma vč. služeb.
- 1 dítě od 7 do 11,9 let má pobyt se slevou cca 70 %.
- 1 dítě od 12 do 14,9 let má pobyt se slevou cca 50 %.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Příplatky na místě:
- Postýlka pro dítě do 2 let: 8 €/noc (platí se na místě)
- Plná penze: 790 Kč/os./noc (na vyžádání u CK)
- Fakultativní výlety (můžete zakoupit v hotelu, kde obdržíte i aktuální ceník)
- Domácí mazlíčci: 20 €/den
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 6 €/den
- Rezervaci můžete 15 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 15 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Koupání, slunění, lenošení ve wellness… A jak vypadají vaše plány na léto?
Prožijte slunné dny v chorvatském letovisku Biograd na Moru. Přímo na zdejší promenádě stojí 4* hotel Kornati, který je součástí komplexu tří hotelů a kromě blízkosti pláže (cca 80 m) nabízí také wellness centrum v nejvyšším patře hotelu Ilirija, kam máte volný vstup.
Moderní hotel na promenádě
Hotel má perfektní polohu v blízkosti centra letoviska s řadou obchodů, barů a restaurací. Kochat se odtud budete nádhernými výhledy na jižní ostrovy Národního parku Kornati a na městskou, oblázkovo-písčitou pláž je to co by kamenem dohodil. Večer se projděte po promenádě, zastavte se na sklenku vína a vychutnávejte si zasloužený odpočinek.
Příjemné chvíle odpočinku a k tomu parádní výhledy slibuje také wellness centrum v nejvyšším patře hotelu Ilirija, kam máte jako hoteloví hosté vstup zdarma. Těšte se na relax ve vířivce, finské sauně, infrasauně a relaxační zóně, ale třeba také na aktivní odpočinek ve fitness centru.
Dobré vědět: K sousednímu hotelu Adriatic, dalšímu ze spojeného komplexu, patří venkovní bazén se sladkou vodou a jacuzzi.
Vybavení a služby hotelu
- Vstupní hala s recepcí, směnárna, trezor (za poplatek)
- Klimatizovaná hotelová restaurace
- Internetové připojení v celém objektu (zdarma)
- Stolní tenis, plážový volejbal, dětské mini hřiště, hotelový animační program
Ubytování se stravou
Vaším dovolenkovým královstvím se stane komfortně zařízený dvoulůžkový pokoj, zvolit ale můžete také pokoj Superior s balkonem a výhledem na moře. Pokoje jsou klimatizované, vybavené televizorem, Wi‑Fi, ledničkou a telefonem, patří k nim koupelna se sprchou či vanou a fénem.
Každý den zahájíte v hotelové restauraci snídaní, která se podává formou bufetu. A co takhle sáhnout po variantě voucheru, která zařídí rovnou polopenzi? Ta zahrnuje kromě snídaně navíc buď obědy (výběrem z menu nebo bufetové) nebo večeře (bufetové).