Nákup na firmu: Zažádat o vystavení dokladu pro Nákup na firmu můžete během objednávky v košíku nebo také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu. U nabídek cestovních kanceláří bude daňový doklad vystaven do 15 dnů po skončení zájezdu.
3 390 Kč −14 % 2 890 Kč
3 390 Kč −14 % 2 890 Kč
Ukončeno
Doprava až na Hungaroring, strávíte tu celý den
Okruh se 14 zatáčkami, jedna střídá druhou
Připlatit si můžete i vstupenky vyšší kategorie
Proč si ten nejzarytější fanoušek F1 nepustí Velkou cenu Maďarska v televizi? Protože bude přímo na okruhu!
V televizi je to fajn, ale na okruhu? To je úplně jiná liga, jiný zvuk a jiné emoce! Sedněte se sportovní CK Champions sport tour do autobusu a zažijte adrenalin Velké ceny Maďarska přímo na Hungaroringu. Sledovat budete nedělní závod 4. 8. 2019, po jeho skončení a dekorování vítězů si prohlédnete okruh a vyrazíte zpět do ČR.
Tip na dárek: Pro každého fanouška motosportu bude vstupenka na F1 splněným snem. Potěšte je třeba na Vánoce, uvidíte, jak jim v očích problesknou blesky nadšení!
Program a předpokládané časy odjezdů
Sobota 3. 8. 2019: Odjezd z ČR v nočních hodinách – 23.30 z Prahy
Odjezd z ČR – 1.30 z Jihlavy, 2.30 z Brna
Příjezd k areálu v ranních hodinách
Sledování doprovodného programu – GP2, GP3, Porsche Supercup
13.00 defilé pilotů F1
14.00 start závodu F1
16.30 dekorování vítězů
Prohlídka okruhu Hungaroring
Po skončení závodů návrat do ČR (příjezd v pondělí v brzkých ranních hodinách)
V ceně je autobusová doprava až na okruh a zpět a vstupenka General Admission (za příplatek i lepší vstupenky). CK vás také vybaví infobalíčkem, a aby byl už tak napínavý závod ještě napínavější, připravila pro vás tipovací soutěž – tipněte si pořadí prvních tří příček GP a vyhrajte suvenýry či vouchery.
Více o Hungaroringu
Slavné značky, populární piloti a atraktivní tratě – to jsou obrovská lákadla F1. A Hungaroring není výjimkou. Maďarský závodní okruh nejčastěji hostí závody F1 a GP2, první se tu jen už v roce 1986.
Okruh je velice klikatý – závodníci projíždějí 14 zatáček (8 pravotočivých a 6 levotočivých), většinu pomalých až středně rychlých. Jedna zatáčka střídá druhou, takže moc času na oddych piloti nemají. Náročná je nejen kvůli absenci rovinek, ale také horkému počasí, které tu obvykle panuje, takže inženýři se musejí věnovat správnému chlazení vozů. Jak to dopadne tentokrát? Uvidíte na vlastní oči!